بهره‌برداری از ۵۵ پروژه عمرانیِ شهرستان راور در هفته دولت

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور گفت: ۵۵ پروژه در حوزه راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، آب، برق و … در هفته دولت در شهرستان راور افتتاح می‌شود. رضا عباسی امروز چهارم شهریورماه در گفت‌وگویی با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: ۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور گفت: ۵۵ پروژه در حوزه راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، آب، برق و … در هفته دولت در شهرستان راور افتتاح می‌شود.

رضا عباسی امروز چهارم شهریورماه در گفت‌وگویی با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: ۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان راور افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ۹ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال در بخش مرکزی و ۱۰ طرح با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال در بخش کوهساران است.

عباسی تصریح کرد: همچنین دو طرح آب و فاضلاب با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، ۱۰ پروژه برق با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال، سه طرح بهداشتی و درمانی با حدود ۱۶۰ میلیارد ریال و … از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری شهرستان راور در هفته دولت است.

فرماندار راور بیان کرد: دو طرح در حوزه راهداری با اعتبار ۱۰۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال، دو طرح منابع طبیعی با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار، دو طرح کمیته امداد با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال، دو طرح میراث فرهنگی و گردشگری با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد ریال، سه طرح در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و طرح‌های مختلفی در حوزه اوقاف و امور خیریه، راه و شهرسازی و … در هفته دولت امسال در شهرستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام




بهره‌برداری از ۵۵ پروژه عمرانیِ شهرستان راور در هفته دولت

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از ۵۵ پروژه عمرانیِ شهرستان راور در هفته دولت