بهره‌برداری از ۲۷ کلاس درس خیّرساز در شهرستان سیرجان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح ۲۷ کلاس درس خیرساز با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان سیرجان خبر داد. رضا رضایی امرور ۱۹ بهمن ماه در تشریح این خبر افزود: در سال جاری روزانه سه کلاس درس در استان کرمان ساخته و به بهره‌برداری […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح ۲۷ کلاس درس خیرساز با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان سیرجان خبر داد.

رضا رضایی امرور ۱۹ بهمن ماه در تشریح این خبر افزود: در سال جاری روزانه سه کلاس درس در استان کرمان ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: استانداردسازی و مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بهره‌برداری از ۱۰۵۲ کلاس درس در استان کرمان در دهه مبارک فجر؛ از کلنگ ‌زنی و آغاز عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه در دو سال اخیر در استان خبر داد.

وی افزود: بالغ بر ۲۰ پروژه از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و اولویت ما در آموزش و پرورش استان کاهش زمان کلنگ‌زنی تا بهره‌برداری است.

رضایی بیان کرد: براساس تاکید وزیر آموزش و پرورش مدرسه‌ای در کرمان به یاد شهدای دانش آموز حمله تروریستی گلزار شهدا به بهره‌برداری خواهد رسید که عملیات تکمیل بیش از ۵۰ درصد آن در ۴۰ روز انجام شده و به نوعی یک رکورد ارزنده برای آموزش و پرورش استان است.

انتهای پیام




بهره‌برداری از ۲۷ کلاس درس خیّرساز در شهرستان سیرجان

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از ۲۷ کلاس درس خیّرساز در شهرستان سیرجان