بهبودیافته‌ای که از دل تهدید برای خود فرصت ایجاد کرد

میرصادقی فوزی جوان کرمانی است که پس از ترک اعتیاد و بازگشت دوباره به زندگی، تجربیات خود را در قالب کتابی به نام«صبر کلید طلایی در بازگشت به زندگی دوباره» منتشر کرد. سید مهدی میرصادقی فوزی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به این‌که اهل روستا فیض‌آباد شهرستان راور هستم، […]

میرصادقی فوزی جوان کرمانی است که پس از ترک اعتیاد و بازگشت دوباره به زندگی، تجربیات خود را در قالب کتابی به نام«صبر کلید طلایی در بازگشت به زندگی دوباره» منتشر کرد.

سید مهدی میرصادقی فوزی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به این‌که اهل روستا فیض‌آباد شهرستان راور هستم، گفت: مدت زیادی درگیر اعتیاد شدید به انواع مواد مخدر بودم که در این مدت دچار آسیب‌های شدید شدم.

این نویسنده کرمانی ادامه داد: اخراج از دانشگاه و آور‌دُز کردن از جمله آسیب‌هایی است که در اثر اعتیاد به مواد مخدر دچار شدم، به گونه‌ای که هنگام آوردُز من را به سردخانه بردند اما باز با عنایت خدا به زندگی بازگشتم.

وی با بیان این‌که جوانی‌ام را با اعتیاد به مواد مخدر نابود کردم، ابراز کرد: به لطف خدا توانستم بعد از مدت‌ طولانی اعتیادم را کنار بگذارم و پس از ترک مواد مخدر تصمیم گرفتم در خصوص شرایطی که داشتم، کتاب بنویسم.

میرصادقی اظهار کرد: متصور بودم قرار گرفتن در مسیر نویسندگی، سخت باشد چرا که رشته تحصیلی‌ام تجربی بود و هیچ تجربه‌ خاصی در این زمینه نویسندگی نداشتم و همچنین به طور کامل اعتبار و جایگاه اجتماعی‌ام را از دست داده بودم و به همین دلیل در این مسیر هیچ نهادی من را حمایت نکرد.

این نویسنده کرمانی بیان کرد: اولین کتابی که نوشتم مربوط به زندگی‌نامه خودم و همچنین درمان اعتیاد بر اساس به‌ روزترین دیدگاه‌های روان‌شناسی دنیا و تجربیات شخصی خودم بود که این کتاب با نام «صبر کلید طلایی در بازگشت به زندگی دوباره» مورد توجه بسیاری از متخصصان این حوزه قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین کتاب دیگری برای افرادی که درگیر اعتیاد هستند و نمی‌توانند ترک موفقی داشته باشند، نوشته‌ام.

میرصادقی در پاسخ به این سوال که شیرین‌ترین لحظه نوشتن شما چه زمانی است؟ عنوان کرد: شیرین‌ترین لحظه نوشتن من آن زمانی بود که توانسته بودم از جهنم اعتیاد رهایی یابم و امروزه فرد تاثیرگذار جامعه خودم باشم.

این نویسنده کرمانی در پایان در خصوص مسائل و مشکلات پیش‌رو عرصه نویسندگی خود خاطرنشان کرد: به دلیل هزینه‌های مادی چاپ کتاب و بازگشت سرمایه تمایلی به نوشتن ندارم چرا که حتی بابت فروش کتاب با مشکلاتی مواجه شدم.

انتهای خبر/م




بهبودیافته‌ای که از دل تهدید برای خود فرصت ایجاد کرد

منبع:آرمـان
? بهبودیافته‌ای که از دل تهدید برای خود فرصت ایجاد کرد