بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند

فت فتو/کرمان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر لزوم پرداختن به مسائل دینی توسط رسانه‌ها گفت: بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند و لازم است رسانه‌ها به مسائل دینی سبک زندگی اسلامی ایرانی بپردازند. حجت الاسلام حسین امیری فر صبح امروز ۲۹ آذرماه در جمع خبرنگاران با […]

فت فتو/کرمان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر لزوم پرداختن به مسائل دینی توسط رسانه‌ها گفت: بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند و لازم است رسانه‌ها به مسائل دینی سبک زندگی اسلامی ایرانی بپردازند.

حجت الاسلام حسین امیری فر صبح امروز ۲۹ آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار رسانه اظهار کرد: حضرت زینب سلام الله علیها نخستین خبرنگار است و جایی که هجمه دشمن به شدت بالا بود، دنیا را متحول کرده و اجازه ندادند جای ظالم و مظلوم عوض شود و اگر اطلاع‌رسانی ایشان و امام سجاد علیه السلام نبود واقعیت وارونه جلوه داده می‌شد.

وی با بیا اینکه در حوادث اخیر کشور نیز عده‌ای به اصطلاح روشنفکر می‌خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند و در زمان اجرای حکم اسلامی موضع می‌گیرند، افزود: خبرنگاران باید با بیان حقایق، فضای غبارآلود را برای قشر خاکستری روشن کنند.

امیری فر تصریح کرد: خبرنگاران تاریخ سازان هر جامعه‌ای هستند و خبرنگاری که پایبند به ارزش‌ها باشد، حرفه مقدسی دارد و با روشنگری خبرنگاران، دشمن خلع سلاح می‌شود و در میدان جنگ نرم و سایبری نقش خبرنگاران حساس است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: جمهوری اسلامی کارهای مهمی انجام می‌دهد و رسانه‌ها و خبرنگاران باید این موارد را به مردم انتقال بدهد و حضرت زینب سلام الله علیها ثابت کرد می‌توان با بیان حقایق کاری بزرگ در انتقال مفهوم جهت آگاه‌سازی مردم انجام داد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با انتشار اخبار درست به اقامه حق کمک می‌کنند، افزود: اگر الگوی ما حضرت زینب سلام الله علیهاست، باید پشتیبان نظام باشیم و حاج قاسم خطاب به علماء می‌گوید اگر این بار کفار بر جمهوری اسلامی مسلط شوند، نه اثری از قرآن و نه از اسلام باقی نمی‌ماند. لذا حفظ نظام از اوجب واجبات است و باید سخنگوی نظام باشیم.

امیری‌فر با اشاره به وصیت شهداء درباره پشتیبانی از ولایت فقیه و و تاکید حاج قاسم به این مسئله اظهار کرد: دشمن همه رسانه‌های خود را برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بسیج کرده و امروز قدرت رسانه بسیار زیاد است و باید متوجه وظیفه خطیرمان باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر لزوم پرداختن به مسائل دینی توسط رسانه‌ها گفت: بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند و لازم است رسانه ها به مسائل دینی سبک زندگی اسلامی ایرانی بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد: مهم ترین کار در عقیدتی سیاسی، با توجه به مسائل روز، جهاد تبیین است که با استفاده از اساتید و روحانیون، در مناطق مختلف شهر و استان جلسات روشنگری برگزار شده و نهضت روشنگری راه انداختیم.

امیری فر در ادامه با اشاره به نظارت بر نیروهای فراجا عنوان کرد: عقیدتی سیاسی، حفاظت و بازرسی کار نظارت را انجام می‌دهند و موجب شده آمار جرائم نیروها خیلی کاهش داشته باشد و برای استخدام جدید سرآمد جوانان انتخاب می‌شوند و سختگیری ها در جذب بالاست.

وی بیان کرد: دوره‌های تربیت تعالی را برای نیروها و خانواده هایشان همراه با اردوهای عتبات و مشهد داریم که در عملکرد نیروها نیز تاثیر داشته و در مجموع عقیدتی سیاسی فراجا، برای تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

امیری فر با اشاره به توجه پلیس به رعایت مسائل شرعی و حقوق شهروندی گفت: برای تقویت بنیه اعتقای نیروها کار می‌کنیم و نیروی انتظامی جزء پاک‌ترین نیروهای دستگاه‌ها در کشور است.

انتهای پیام




بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند

منبع: ایـسنا
? بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر دچار ضعف اعتقادی بودند