بستری ۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان رفسنجان/ مرگ ۳ نفر

فت فتو/کرمان سرپرست بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان با اعلام خبر بستری ۱۲ بیمار کرونایی در این بیمارستان، نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان رفسنجان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد. دکتر ابراهیم پورحسینی امروز ۹ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: موج جدید کرونا از اسفندماه شروع شده […]

فت فتو/کرمان سرپرست بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان با اعلام خبر بستری ۱۲ بیمار کرونایی در این بیمارستان، نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان رفسنجان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد.

دکتر ابراهیم پورحسینی امروز ۹ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: موج جدید کرونا از اسفندماه شروع شده که علیرغم کاهش تعداد مرگ و میرهای ناشی از ابتلا به کرونا نسبت به سال‌های گذشته، هم اکنون شاهد افزایش مراجعین با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی شهرستان هستیم به طوری‌که کرونا در اسفندماه دونفر و سال جدید یک نفر در رفسنجان قربانی گرفته است.

 وی ادامه داد: بیماران با علائم سرماخوردگی مراجعه می‌کنند اما در واقع مبتلا به کرونا شده اند.
 
سرپرست بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان یکی از دلایل کاهش مرگ و میرها را واکسیناسیون خواند و از مردم درخواست کرد دوران واکسیناسیون خود را کامل کنند و بر اصل پیشگیری توجه داشته و در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

به‌گفته وی، در حال حاضر ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان بستری هستند.

پورحسینی تاکیدکرد: استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و رعایت تهویه در اماکن پرتجمع باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد و در کنار این موارد، ضرورت آموزش عمومی و واکسیناسیون افراد پرخطر باید در اولویت باشد.

انتهای پیام




بستری ۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان رفسنجان/ مرگ ۳ نفر

منبع: ایـسنا
? بستری ۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان رفسنجان/ مرگ ۳ نفر