بزودی مشکل اینترنت روستای چاه حاجی و روستاهای پیرامون رفع می شود

شهریاری گفت:با پیگیری منصور شکرالهی نماینده مجلس ،وحدت عیدی فرماندار کهنوج و مسئولین مخابرات شهرستان،سایت همراه اول تا شعاع ۷ الی ۱۰کیلومتری (بسته به تنظیمات آن ) از هر سمت را با اینترنت ۴G را اندازی می شود. به گزارش فت فتو، مصیب شهریاری بخشدار  چاه مرید با همراهی نوید تاجیک دهیار روستای چاه حاجی از […]

شهریاری گفت:با پیگیری منصور شکرالهی نماینده مجلس ،وحدت عیدی فرماندار کهنوج و مسئولین مخابرات شهرستان،سایت همراه اول تا شعاع ۷ الی ۱۰کیلومتری (بسته به تنظیمات آن ) از هر سمت را با اینترنت ۴G را اندازی می شود.

به گزارش فت فتو، مصیب شهریاری بخشدار  چاه مرید با همراهی نوید تاجیک دهیار روستای چاه حاجی از روند تجهیز سایت همراه اول روستای چاه حاجی بازدید بعمل آوردند.

 بخشدار از رفع مشکل اینترنت این روستاها ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: خوشحالیم که قولهایی که به مردم این منطقه داده بودیم با تلاش جمعی به نتیجه رسیده است . 

وی گفت: این سایت همراه اول تا شعاع ۷ الی ۱۰کیلومتری (بسته به تنظیمات آن ) از هر سمت را با اینترنت ۴Gپوشش خواهند داد .

بخشدار چاه مرید از پیگیری منصور شکرالهی نماینده مجلس ،وحدت عیدی فرماندار ، مسئولین مخابرات شهرستان،استان و دهیار و شورای روستای چاه حاجی و سایر عزیزانی که در راه اندازی سایت نقش داشته اند تقدیر و تشکر  کرد.

 شایان ذکر است سایر روستاهای بخش و شهر چاه مرید  که مشکل اینترنت دارند با التفات به پیگیریهای بعمل آمده مصوبه جهت نصب و  راه اندازی سایت   دارند که به زودی اقدامات لازم بعمل خواهد آمد. 

انتهای پیام/

.




بزودی مشکل اینترنت روستای چاه حاجی و روستاهای پیرامون رفع می شود

منبع:آرمـان
? بزودی مشکل اینترنت روستای چاه حاجی و روستاهای پیرامون رفع می شود