برگزاری یادواره ۵۸ شهید شهرستان کوهبنان

همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیست‌ودومین یادواره ۵۸ شهید شهرستان کوهبنان و ۵ شهید گمنام در این شهرستان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیست‌ودومین یادواره ۵۸ شهید شهرستان کوهبنان و ۵ شهید گمنام در این شهرستان و در محله انصار برگزار شد. در این […]


همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیست‌ودومین یادواره ۵۸ شهید شهرستان کوهبنان و ۵ شهید گمنام در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیست‌ودومین یادواره ۵۸ شهید شهرستان کوهبنان و ۵ شهید گمنام در این شهرستان و در محله انصار برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد تقی حسین‌زاده از علما و فضلای شهر مشهد با تسلیت ایام‌ شهادت بی بی دو عالم اظهار داشت: باید تلاش کنیم شخصیت فاطمی داشته باشیم برای این مهم همانند حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین، شریف‌ترین و محبوب‌ترین افراد باشیم.

وی ادامه داد: باید همانند حضرت زهرا (س) حجاب را رعایت کنیم زیرا حجاب و مرز عفت و حیا همانند مرزهای جغرافیایی است که باید به بهترین نحو ممکن محافظت شود.

استاد حوزه و دانشگاه با استناد به کلام امام رضا (ع) افزود: باید غیرت و عزت علوی و فاطمی خود را تقویت کنیم، با کار خوب خوشحال بشویم، گناه کردیم توبه کنیم و نسبت به گناه بی‌تفاوت نباشیم.

وی ابراز داشت:در غرب و شرق چیزی به عنوان نهاد خانواده و ازدواج رسمی وجود ندارد، مواظب باشیم دشمن نتواند به بنیان خانواده ما لطمه‌ای وارد کند.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده گفت: همانند حضرت زهرا(س) در مقابل نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته تشکر کنیم، به نماز اهمیت بدهیم چون بهترین نوع تشکر از خداست.

وی خاطر نشان کرد: در مقابل والدین با محبت برخورد کنیم و به خاطر این نعمت از خدا تشکر کنیم، زن و شوهر در زندگی همواره از هم تشکر کنند که این مهم همواره مورد توجه حضرت زهرا (س) بود.

وی گفت: عشق حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به همدیگر روز به روز افزون‌تر می‌شد چون آنها ابتدا عاشق خداوند بودند. وی خطاب به جوانان توصیه کرد: همواره بر دستان والدین خود بوسه بزنید چرا که تشکر از خدا، والدین، نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی بسیار ضروری و اثرگذار است.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده تاکید کرد: تکریم فرزندان شهدا را در دستور کار قرار دهید تا شاهد برکات خداوند در زندگی‌تان باشید.

وی ادامه داد: هنگام بلا و گرفتاری صبور باشید زیرا عزت، حکمت و لذت در صبوری حاصل می‌شود، همچنین اگر ناراحت شدید عفو و گذشت داشته باشید.

پایان پیام / ۸۰۰۱۲ /ش





برگزاری یادواره ۵۸ شهید شهرستان کوهبنان

منبع: فــارس
? برگزاری یادواره ۵۸ شهید شهرستان کوهبنان