برگزاری یادواره ۵۰ شهید فهرج در هفته مقاومت

فرمانده سپاه فهرج از برگزاری یادواره بزرگ شهدای این شهرستان در هفته مقاومت خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز جلسه هماهنگی و پشتیبانی برنامه‌های هفته مقاومت در محل فرمانداری و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و انتظامی، معاونین فرماندار، بخشداران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.   […]

فرمانده سپاه فهرج از برگزاری یادواره بزرگ شهدای این شهرستان در هفته مقاومت خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز جلسه هماهنگی و پشتیبانی برنامه‌های هفته مقاومت در محل فرمانداری و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و انتظامی، معاونین فرماندار، بخشداران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

 
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این جلسه، از بصیرت، اخلاص و تواضع بعنوان سه شاخصه مهم سردار سلیمانی نام برد و بیان کرد: این سه شاخصه باعث شد حاج قاسم به مقام والای شهادت دست پیدا کند.
 
حسین سعیدنیا فرماندار فهرج نیز در این جلسه، با اشاره به آمادگی و همکاری مدیران ادارات به‌منظور برگزاری برنامه‌های هفته مقاومت، بر تکریم ویژه از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و مردم محور برگزاری برنامه‌های این هفته تأکید کرد.
 
همچنین حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج در این جلسه، با تأکید بر حضور، مشارکت و پشتیبانی از برنامه‌های هفته مقاومت، از برگزاری یادواره بزرگ شهدای شهرستان و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۲ دی خبر داد.
 
وی بر تکریم زوار شهید حاج‌قاسم در ورودی شهرستان، رسانه‌ای شدن تمامی برنامه‌های این هفته و فضاسازی محیطی سراسر شهرستان، متناسب با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تأکید کرد.
 
گفتنی است در این جلسه، صادق زمانی مقدم جانشین سپاه فهرج از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، دیدار با خانواده شهدا و هم‌رزمان حاج قاسم، نواختن زنگ مقاومت، یادواره شهدای شهرستان، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، اجتماع پسران و دختران حاج قاسم، ازدواج آسان، برگزاری مسابقات ورزشی و … بعنوان اهم برنامه‌های هفته مقاومت در فهرج نام برد.
منبع: دارالوحدت فهرج
انتهای خبر/فهرج




برگزاری یادواره ۵۰ شهید فهرج در هفته مقاومت

منبع:آرمـان
? برگزاری یادواره ۵۰ شهید فهرج در هفته مقاومت