برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند

علی رحمانی گفت: این مسابقه با شرکت ۲۳ نفر ورزشکار در قالب ۳ گروه به رقابت پرداختند و در پایان تیمهای زرند رکورد، فولاد زرند و تیم کرمان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. به گزارش فت فتو، همزمان با گرامیداشت هفته بصیرت با حضور فرماندار ، شهردار ، فرمانده […]

علی رحمانی گفت: این مسابقه با شرکت ۲۳ نفر ورزشکار در قالب ۳ گروه به رقابت پرداختند و در پایان تیمهای زرند رکورد، فولاد زرند و تیم کرمان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش فت فتو، همزمان با گرامیداشت هفته بصیرت با حضور فرماندار ، شهردار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند ، فرمانده انتظامی ،جمعی از اعضا شورای شهر ،مسئولین اجرایی و ورزشی و علاقمندان به ورزش با تجلیل از برگزیدگان، در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان زرند مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند برگزار شد.

 
علی رحمانی رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام کارگری شهرستان زرند گفت: این مسابقه با شرکت ۲۳ نفر ورزشکار در قالب ۳ گروه به رقابت پرداختند و در پایان تیمهای زرند رکورد ، فولاد زرند و تیم کرمان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
وی افزود: حمل چمدان، کنده ، اسکات تعادلی ، غلط لاستیک و لیفت از بخش‌های این مسابقه بود.
 
ایمان توحیدی مسئول انجمن کارگری کاراته زرند هم از مساعدت‌های و تلاشهای مسئولین ورزش دوست بویژه فرماندار زرند قدردانی کرد و گفت: با حمایتهای بیش از پیش مسئولین؛ ورزش این شهرستان به موقعیت‌های ارزشمند تری دست می یابد.
 
سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند هم با گرامیداشت هفته بصیرت و یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی کرد و بیان داشت: در این ایام مسابقات مختلف ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود ، گسترش فرهنگ ورزش در جامعه را باعث نشاط و شادابی جامعه دانست و از شهروندان زرندی خواست برای سلامت جسمانی و روحی به ورزش بیش از پیش توجه کنند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند

منبع:آرمـان
? برگزاری مسابقات قویترین مردان کارگری شهرستان زرند