برگزاری مجالس ایام فاطمیه در ۱۴ منطقه شهر کرمان

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: ۱۴ منطقه در سطح شهر کرمان داریم که هر یک از مناطق دارای ۲۰ الی ۳۰ مسجد و حسینیه هستند و فعالیت خود را در خصوص ایام فاطمیه آغاز کرده‌اند. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام […]

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان گفت: ۱۴ منطقه در سطح شهر کرمان داریم که هر یک از مناطق دارای ۲۰ الی ۳۰ مسجد و حسینیه هستند و فعالیت خود را در خصوص ایام فاطمیه آغاز کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها با بیان اینکه شعار ایام فاطمیه امسال«مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» است، گفت: برنامه‌های مذهبی ایام فاطمیه امسال با موضوعات بصیرتی جهان اسلام و جنگ بی‌رحمانه علیه مردم مظلوم غزه گره خورده است.  

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان ادامه داد: رویکرد هیات‌های مذهبی و مراسم‌ها حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، تبیینی و بصیرتی است؛ در ابعاد انقلابی، ارزشی و اجتماعی، توجه به نقش مادری و جایگاه بانوان مؤمن در اجتماع است.

وی ابراز کرد: محتوای تبلیغی موارد یاد شده را در اختیار هیات‌ها و مراسم‌ها قرار داده‌ایم تا در برنامه‌های ایام فاطمیه اول و ایام فاطمیه دوم استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی عنوان کرد: ۱۴ منطقه در سطح شهر کرمان داریم که هر یک از مناطق دارای ۲۰ الی ۳۰ مسجد و حسینیه هستند و فعالیت خود را در خصوص ایام فاطمیه آغاز کرده‌اند.

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به اقدامات و فعالیت دشمن در خصوص بانوان و مطرح کردن مقوله عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ای دروغین در اقداماتی تلاش می‌کرد که نشان دهد، زنان در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد اما به برکت مجالس حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در مجالس و برنامه‌ها در نظر داریم به تبیین شخصیت نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر مادری و زنان در جمهوری اسلامی بپردازیم.

 




برگزاری مجالس ایام فاطمیه در ۱۴ منطقه شهر کرمان

منبع:آرمـان
? برگزاری مجالس ایام فاطمیه در ۱۴ منطقه شهر کرمان