برگزاری اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر کرمانی

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه های زیادی برای گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در دانشگاه ها، مدارس، تشکل های مردمی و مساجد طراحی شده، اظهار کرد: اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر کرمانی در ملک سلیمانی همراه با نواختن زنگ استکبارستیزی فردا چهارشنبه ساعت ۹ صبح در […]

فت فتو/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه های زیادی برای گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در دانشگاه ها، مدارس، تشکل های مردمی و مساجد طراحی شده، اظهار کرد: اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر کرمانی در ملک سلیمانی همراه با نواختن زنگ استکبارستیزی فردا چهارشنبه ساعت ۹ صبح در سالن شهدای کارگر کرمان با سخنرانی سردار نقدی برگزار می شود.

حسین انجم شعاع صبح امروز ۱۰ آبان ماه در نشست خبری با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است و اهمیت این روز به این دلیل است که سرنوشت نظام جمهوری اسلامی را که تداوم انقلاب است، ادامه پیدا کرد.

وی افزود: اگر لانه جاسوسی تسخیر نمی شد، امریکا به کمک کشورهای غربی قطعا جمهوری اسلامی را دور می زد و اتفاقی که در کشورهای دیگر از جمله مصر، لیبی و … افتاد در ایران می افتاد؛ اگر امریکایی ها در ایران حضور داشتند، با توطئه و فتنه های مختلف و مدیریت حوادث، معلوم نبود انقلاب اسلامی بتواند دوام بیاورد و آنها مجددا کسی که مد نظر خودشان بود، سر کار می آرودند.

انجم شعاع تصریح کرد: با اینکه امریکا در ایران سفارتخانه و فعالیت مستقیم در ایران ندارد، بازهم علیه نظام اسلامی توطئه و کار می کند تا نظام اسلامی نباشد و اینکه امام فرمود ۱۳ آبان ۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) انقلاب دوم بود؛ از این نظر این اتفاق مهم است که در سه اتفاقی که در ۱۳ آبان سال های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ افتاده، نقش امریکا و توطئه هایش علیه مردم ایران مشهود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: ۱۳ آبان سال ۴۳ امام خمینی(ره) به ترکیه تبعید شدند و کسی که در این تبعید نقش داشت خود امریکا و کشورهای غربی بودند و شاه به دستور امریکا عمل می کرد و ۱۳ آبان ۵۷ تعداد زیادی دانش آموز به شهات رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به تاکید قرآن بر مبارزه با طاغوت و با بیان اینکه ایمان به خدا و کفر به طاغوت باید با هم باشد تا ایمان کامل شود، گفت: ذات نظام سلطه دشمنی با ایران است زیرا جمهوری اسلامی برخاسته از اسلام ناب، فرهنگ عاشورا و مهدویت است و این فرهنگ ها هیچ زمانی با سلطه و استکبار جمع نمی شود لذا جمهوری اسلامی از نظر ماهیت و هویت همیشه با امریکا مشکل دارد چون هویت نظام اسلامی پایبندی به ارزش ها، آرمان ها و مکتب اهل بیت علیهم السلام است و اینها با سلطه و استکبار و اینکه زیر بار زور برویم و امریکا بر مردم ما سلطه داشته باشد، در تضاد است.

انجم شعاع اظهار کرد: اگر بخواهیم با امریکا خوب باشیم، باید دست از اهل بیت و شهداء برداریم و آنها تا زمانی که ما به این آرمان ها پایبند هستیم با ما خوب نمی شوند زیرا مکتب ما حمایت از مستضعفین، فلسطین و مردم مسلمان مظلوم است تا زمانی که این باشد قطعا امریکا با ماخوب نمی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بحث اصلی امریکا این است مولفه های قدرت ایران نباشد و قدرت نفوذ ما در منطقه و حمایت از مسلمانان نباشد؛ سیاست امریکا و غرب سلطه بر کشور و ملت ایران است و همیشه امریکا و غربی ها به دنبال از بین بردن استقلال کشورها و تامین منافع خودشان هستند و اینکه دم از حقوق بشر و آزادی بیان می زنند، برای این است به این وسیله بر ایران حاکم شده وگرنه در خود امریکا و کشورهای غربی چیزی که در ایران می گویند آزادی بیان، وجود ندارد و درباره هلوکاست هیچ نشریه و رسانه ای حق ندارد حرف بزند.

وی افزود: استکبار می بیند جمهوری اسلامی با وجود کودتای ۲۸ مرداد، توطئه ها، جنگ، فشار اقتصادی و …، دارد همچنان پیش می رود و نمی توانند خواسته خود در مذاکرات هسته ای را تحمیل کنند و خواسته ایران این است امریکا ضمانت بدهد اگر توافقی صورت گرفت از آن خارج نشوند زیرا خودشان از برجام خارج شدند.

انجم شعاع تصریح کرد: آنها می بینند دولت سیزدهم دارد کارها را بدون توافق هسته ای پیش می برد و رابطه ایران در منطقه رو به گسترش است و اقتصاد ما روند مثبتی در پیش گرفته، لذا توطئه دیگری انجام داده و اغتشاش و آشوب در کشور راه اندازی می کنند.

وی بیان کرد: نقش رسانه ها در این برهه خیلی حساس و مهم است تا حقیقت را بیان کرده و در این زمینه روشنگری نمایند به ویژه برای نسل جوان و نوجوان که با بیان حقایق آنها را روشن کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه های زیادی برای گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در دانشگاه ها، مدارس، تشکل های مردمی و مساجد طراحی شده، اظهار کرد: اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر کرمانی در ملک سلیمانی همراه با نواختن زنگ استکبارستیزی فردا چهارشنبه ساعت ۹ صبح در سالن شهدای کارگر کرمان با سخنرانی سردار نقدی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانش آموز ۱۲ آبان در گلزار شهدای کرمان، برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، برگزاری وبینار کشوری با موضوع “آیا سفارت امریکا لانه جاسوسی بود؟” از ۷ تا ۱۳ آبان در سطح کشور برگزار می شود که دانشگاه های پیام نور کرمان، بم، سیرجان و رفسنجان نیز میزبان این وبینار خواهند بود.

انجم شعاع با اشاره به اینکه ۱۱ آبان ماه جاری زنگ استکبارستیزی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در دبیرستان امام کرمان نواخته شد، بیان کرد: تجمع و راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان از میدان شورا تا مصلای امام علی علیه السلام کرمان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه تجمع و بعد از آن راهپیمائی تا مصلی امام علی (ع) شهر کرمان خواهد بود.

انتهای پیام




برگزاری اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر کرمانی

منبع: ایـسنا
? برگزاری اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر کرمانی