برنامه سپاه ثارالله استان کرمان در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی اعلام شد

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به تشریح برنامه سپاه ثارالله استان کرمان در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی پرداخت. سردار محمدعلی نظری امروز ۱۲ بهمن ماه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام به با موضوع تشریح برنامه های سپاه و بسیج در ایام الله دهه فجر گفت: برنامه های سپاه ثارالله […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به تشریح برنامه سپاه ثارالله استان کرمان در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی پرداخت.

سردار محمدعلی نظری امروز ۱۲ بهمن ماه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام به با موضوع تشریح برنامه های سپاه و بسیج در ایام الله دهه فجر گفت: برنامه های سپاه ثارالله استان کرمان در این ایام با شعار محوری “ایران استوار و ۴۴ سال افتخار” با رویکردهای تبیینی، نشاط اجتماعی و جهاد خدمت رسانی برنامه ریزی شده اند.

او از پیش بینی بیش ۵۰ محور برنامه توسط این نهاد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: اقشار تخصصی بیش از ۲۰۰۰ برنامه از سطح پایگاه، واحدهای مقاومت تا سطح استان انجام می دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مبنای عمده برنامه های این نهاد را خدمت رسانی و محرومیت زدایی اعلام کرد و افزود: هفته آینده بیش از ۱۵۰ برنامه محرومیت زدایی در زمینه آبرسانی( آب شرب) روستاها در استان افتتاح می شود.

او، افتتاح مسکن محرومین، اهداء جهیزیه و کمک های حمایتی و معیشتی از دیگر برنامه های دهه فجر سپاه ثارالله استان کرمان برشمرد و عنوان کرد: همچنین در این دهه رویدادها، پویش ها، جشنواره ها، یادواره های شهیدان، مسابقات فرهنگی و ورزشی انجام می شود و برنامه های متنوع در مدارس، دانشگاه ها، کرسی های آزاداندیشی و ارائه خدمات و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ۴۴ سال و مقایسه با دوران قبل از انقلاب برای آشنایی نسل جدید با این دستاوردها خواهیم داشت.

سردار نظری به تبیین برنامه های تولیدی در فضای مجازی برای استفاده نسل جدید پرداخت و اظهار کرد: معرفی خدمات و پیشرفت های دولت و سایر نهادها را نیز داریم.

او بیان کرد: اعزام اردوهای راهیان نور دفاع مقدس را داریم که در حال حاضر دانش آموزان خواهر در یادمان های خوزستان حضور دارند و برای آشنایی با دستاوردهای صنعتی و معدنی استان؛ دانش آموزان و دانشجویان در قالب اردوهای راهیان پیشرفت از معادن و صنعت بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان اظهار کرد: اجرای برخی از برنامه ها از ۱۲ تا ۲۲ بهمن و برخی تا انتهای سال ادامه پیدا می کند و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه ها تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام




برنامه سپاه ثارالله استان کرمان در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی اعلام شد

منبع: ایـسنا
? برنامه سپاه ثارالله استان کرمان در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی اعلام شد