برنامه سلامت خانواده شهری در رفسنجان آغاز شد

نذیر کرمان/کرمان به‌ مناسبت هفته دولت، نخستین طرح استانی نظام پزشک خانواده(سیستم ارجاع) در مرکز شماره یک شهری رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان امروز چهارم شهریورماه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از  مسئولان شهرستان برای راه‌اندازی برنامه سلامت خانواده شهری اظهار کرد: برنامه سلامت خانواده شهری در […]

نذیر کرمان/کرمان به‌ مناسبت هفته دولت، نخستین طرح استانی نظام پزشک خانواده(سیستم ارجاع) در مرکز شماره یک شهری رفسنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان امروز چهارم شهریورماه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از  مسئولان شهرستان برای راه‌اندازی برنامه سلامت خانواده شهری اظهار کرد: برنامه سلامت خانواده شهری در شهر رفسنجان  اولین طرح در دانشگاه‌های استان کرمان است که اجرا می‌شود.  

دکتر وحید محمدی‌شاهرخی توضیح داد: تمام جمعیت تحت پوشش دانشگاه از مزایای این سیستم بهره‌مند خواهند شد و بسیاری از بیماری‌های مزمن مانند فشار خون و دیابت مورد پایش قرار خواهند گرفت و از بروز بسیاری از سکته‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: این برنامه برای دولت‌های قبل یک رویا بود اما در دولت سیزدهم  اجرایی شد که یکی از بهترین اتفاقات برای دولت فعلی است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ادامه از خدمات بیمه سلامت در این راستا قدردانی کرد و گفت: در این برنامه ۵۹ نفر توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جذب خواهند شد و به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت.

محمدی‌شاهرخی خاطرنشان کرد: در اجرای این برنامه برای هر ۳۰۰۰ شهروند رفسنجانی یک نفر ماما و یک مراقب سلامت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام




برنامه سلامت خانواده شهری در رفسنجان آغاز شد

منبع: ایـسنا
? برنامه سلامت خانواده شهری در رفسنجان آغاز شد