برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی صنعت برق گفت:«بر اساس مصوبۀ هیات دولت،ادارات باید مصرف برق خود را ۳۰ درصد در ساعت کاری کاهش دهند و در صورتی که مصرف خود را کاهش ندهند،در مرحلۀ نخست اخطار دریافت می‌کنند و در صورت رعایت نکردن،برق ادارۀ پرمصرف قطع خواهد شد». مصطفی رجبی‌مشهدی با بیان این‌که امسال […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی صنعت برق گفت:«بر اساس مصوبۀ هیات دولت،ادارات باید مصرف برق خود را ۳۰ درصد در ساعت کاری کاهش دهند و در صورتی که مصرف خود را کاهش ندهند،در مرحلۀ نخست اخطار دریافت می‌کنند و در صورت رعایت نکردن،برق ادارۀ پرمصرف قطع خواهد شد».

مصطفی رجبی‌مشهدی با بیان این‌که امسال مصرف برق اداره‌ها به طور ویژه و با نصب کنتورهای هوشمند کنترل می‌شود،افزود:«این اقدام‌ها برای تامین پایدار برق مشترکان خانگی و تداوم روند تولید ادامه خواهد یافت و به همین دلیل،اداره‌ها باید پس از پایان ساعت کاری،نسبت به خاموش کردن دستگاه‌های سرمایشی و روشنایی‌های غیرضروری اقدام کنند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از فت فتو سراسری،وی دوم خردادماه بیان کرد:«امروز نیز شاهد رشد ۲ هزار و ۳۰۰ مگاواتی در مصرف برق هستیم».

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران خاطرنشان کرد:«پیک مصرف برق امروز به  ۵۲ هزار و ۴۰۰ مگاوات رسید که نشانگر افزایش شدید مصرف است».

رجبی‌مشهدی  گفت:«با توجه افزایش دما در روزهای آتی و افزایش نیاز مصرف برق در کشور رعایت نکات مدیریت مصرف در ساعت اوج مصرف برق که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳ گزارش شده و تنظیم درجۀ وسایل سرمایش بر روی ۲۵ درجه،امری بسیار مهم و کمک‌کننده برای تامین برق هموطنان خواهد بود». /پ




برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی