برداشت آفتابگردان آجیلی از مزارع منطقه راین

حسن خانی مدیر جهاد کشاورزی راین از برداشت آفتابگردان آجیلی از مزارع منطقه راین تا پایان مهرماه عملیات برداشت این محصول خبر داد. حسن خانی مدیر جهاد کشاورزی راین در گفتگو با فت فتو؛ گفت: برداشت آفتابگردان آجیلی از مزارع بخش راین استان کرمان در حال انجام است و تا اواسط آبان ماه عملیات برداشت […]

حسن خانی مدیر جهاد کشاورزی راین از برداشت آفتابگردان آجیلی از مزارع منطقه راین تا پایان مهرماه عملیات برداشت این محصول خبر داد.

حسن خانی مدیر جهاد کشاورزی راین در گفتگو با فت فتو؛ گفت: برداشت آفتابگردان آجیلی از مزارع بخش راین استان کرمان در حال انجام است و تا اواسط آبان ماه عملیات برداشت این محصول ادامه دارد.

وی افزود: آفتابگردان گیاهی است که در اغلب مناطق معتدل به خوبی رشد می کند و امسال ۶۵ هکتاز از مزارع کشاورزی راین به کشت آفتابگردان اختصاص یافت.

 مدیر جهاد کشاورزی راین خاطر نشان کرد: در بخش راین کشت آفتابگردان آجیلی به دلیل کیفیت مناسب و بازار پسند از رونق خاصی برخوردار است امسال در  سطح ۶۵ هکتار کشت آفتابگردان داشتیم که پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت ۱۳۰ تن محصول برداشت و روانه بازارهای مصرف شود.

انتهای پیام/ تاج الدینی




برداشت آفتابگردان آجیلی از مزارع منطقه راین

منبع:آرمـان
? برداشت آفتابگردان آجیلی از مزارع منطقه راین