برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف در سیرجان

علی یعقوبی گفت: لازم است، دستگاه‌های نظارتی و متولی امر از جمله تعزیرات حکومتی با نانوایی‌های متخلف این شهرستان با قاطعیت برخورد کنند. به گزارش خبرنگار «فت فتو» از شهرستان سیرجان؛ علی یعقوبی فرماندار ویژه سیرجان در کارگروه غله این شهرستان،بر تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی و نانوایی‌های سیرجان تاکید و اظهار کرد: نظارت‌ها در […]

علی یعقوبی گفت: لازم است، دستگاه‌های نظارتی و متولی امر از جمله تعزیرات حکومتی با نانوایی‌های متخلف این شهرستان با قاطعیت برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار «فت فتو» از شهرستان سیرجان؛ علی یعقوبی فرماندار ویژه سیرجان در کارگروه غله این شهرستان،بر تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی و نانوایی‌های سیرجان تاکید و اظهار کرد: نظارت‌ها در تمامی روزهای هفته با دقت بیشتری صورت‌گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود.
​​​​​​.
علی یعقوبی اذعان کرد: نظارت‌ بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت‌های  مهم کارگروه آرد و نان، در راستای رضایت‌مندی شهروندان باشد.

فرماندار سیرجان از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه افزایش قیمت خودسرانه از جمله در نانوایی‌ها مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان، بررسی شود و با فرد متخلف برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام/سعید 




برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف در سیرجان

منبع:آرمـان
? برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف در سیرجان