برخورد ستاد امر به معروف کرمان با مسئولان قانون‌شکن

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمان‌ به برخورد فعالانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با مسئولان قانون‌شکن اشاره کرد و گفت: مسئولان قانون‌دان قانون‌شکن مهمترین عاملان تخریب نظام هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسن مولا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از […]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمان‌ به برخورد فعالانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با مسئولان قانون‌شکن اشاره کرد و گفت: مسئولان قانون‌دان قانون‌شکن مهمترین عاملان تخریب نظام هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسن مولا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد در یک سال گذشته در کرمان پرداخت.

وی در این نشست با اشاره به گلایه مطالبه‌گران در خصوص ایجاد حاشیه برای این افراد و اینکه بعضی از نهادها و دستگاه‌ها اجازه مطالبه‌گری نمی‌دهند، گفت: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارد از مطالبه‌گران و آمران به معروف که به حق کار انجام می‌دهند دفاع کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمان با بیان اینکه بر اساس قانون، محدودیتی به جز مسائل شرعی در مطالبه‌گری وجود ندارد، افزود: در یک سال اخیر دبیر ستاد احیا امر به معروف نیز مورد اتهام قرار گرفت در حالی که او وظیفه حمایت از مطالبه‌گران را بر عهده دارد. ما در استانی هستیم که بعضی از مسئولان چنین وقیحانه بر مطالبه‌گران می‌تازند.

مولا تصریح کرد: ما انقلاب نکردیم که شاه برود اما عملکرد او در بعضی از بخش‌های حاکمیتی باقی بماند. انقلاب، انقلاب مردم و دین است که علیه طاغوت، خود محوری و قدرت‌طلبی قرار دارد و ما اجازه نخواهیم داد منش کسانی را ادامه دهید که ۴۳ سال پیش مردم علیه آن‌ها قیام و آن‌ها را ساقط کردند.

وی به برخورد فعالانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با مسئولان قانون‌دان قانون‌شکن اشاره کرد و گفت: مسئولان قانون‌دان قانون‌شکن مهمترین عاملان تخریب نظام هستند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف استان با اشاره به سخنان مقام مقام معظم رهبری در بدو تأسیس ستاد امر به معروف در سال ۷۲ در خصوص فرهنگسازی نسبت به اینکه مردم، آمر به معروف باشند، بیان کرد: ستاد وظیفه دارد موانع مطالبه‌گری و امر به معروف را از بین ببرد و حسب وظیفه قانونی خود هرگونه هزینه‌ای در این مسیر می‌پردازد.

وی با اشاره به برگزاری دادگاه مطالبه‌گران به دلیل مطالبه‌گری از یکی از نمایندگان مجلس گفت: اگر نماینده‌ای صرفاً برای مطالبه‌گری یک فرد و به چنین بهانه‌هایی به فرد مطالبه‌گر افترا بزند و زحمت ایجاد کند قطعاً ستاد سکوت نخواهد کرد.

مولا افزود: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان در یک سال گذشته با همراهی افرادی که خالصانه کار کردند، خود را آماج مطالبات و افتراها قرار داد و نتیجه آن این بود که دو بار شورای تأمین استاد علیه ستاد تشکیل جلسه داد و حکم صادر کردند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری و عملکرد ما شفاف است و هر کجا که مسئول و مظلوم بودند طرف مظلوم را گرفتیم، گفت: اگر در مسیر حق محوری هزینه دادید خداوند جبار هزینه را برای شما جبران خواهد کرد و امروز استان کرمان توانسته است جزو ۱۰ استان مطالبه‌گر کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام




برخورد ستاد امر به معروف کرمان با مسئولان قانون‌شکن

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برخورد ستاد امر به معروف کرمان با مسئولان قانون‌شکن