برای تجهیز ۴ گلوگاه استان کرمان جهت مبارزه با موادمخدر، بودجه می خواهیم

فت فتو/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بیان کرد: درخواست بودجه برای تجهیز ایست بازرسی مرصاد و چهار گلوگاه دیگر استان دادیم و در مصوبات سفر رئیس جمهور این موضوع مطرح می شود. “محمدرضا محمدی انارکی” پیش از ظهر امروز هفتم تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد […]

فت فتو/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بیان کرد: درخواست بودجه برای تجهیز ایست بازرسی مرصاد و چهار گلوگاه دیگر استان دادیم و در مصوبات سفر رئیس جمهور این موضوع مطرح می شود.

“محمدرضا محمدی انارکی” پیش از ظهر امروز هفتم تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال گذشته ۶ شهید در امر مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردیم.

او با اشاره به برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدرعنوان کرد: استقرار میز خدمت، دوچرخه سواری از بیت الزهرا تا گلزار بین المللی شهدای کرمان و سخنرانی هایی نیز در این هفته داریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بیان کرد: درخواست بودجه برای تجهیز ایست بازرسی مرصاد و چهار گلوگاه دیگر استان دادیم و در مصوبات سفر رئیس جمهور این موضوع مطرح می شود.

او با بیان این مطلب که استان کرمان در زمینه شیوع مواد مخدر هیچگاه رتبه اول را نداشته است، اظهار کرد: متاسفانه کشور افغانستان از تولید سنتی به سمت صنتعی سوق یافته به طوری که کشفیات مواد مخدر شیشه استان به حدود دو تن رسیده و این زنگ خطری است.

جمع آوری ۳ هزار و ۱۰۰ معتاد متجاهر در استان

به گزارش فت فتو، “خسرو ملک شاهی” معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: سازمان بهزیستی از حدود پنج سال پیش رصد آسیب های اجتماعی را آغاز کرده است.

او با تاکید برآنکه پیشگیری باید از مهدکودک ها آغاز شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش طرح یاری گران زندگی را از سال گذشته شروع کرده است و طرح های اجتماع محور و طرح هایی برای کارمندان و … نیز در سطح جامعه داریم و بیشتر توجه را روی آموزش مهارت های زندگی گذاشتیم.

ملک شاهی درمان را پیشگیری ثانویه دانست و بیان کرد: در سال گذشته ۳۱۰۰ نفر معتاد متجاهر در استان کرمان جمع آوری شد.




برای تجهیز ۴ گلوگاه استان کرمان جهت مبارزه با موادمخدر، بودجه می خواهیم

منبع: ایـسنا
? برای تجهیز ۴ گلوگاه استان کرمان جهت مبارزه با موادمخدر، بودجه می خواهیم