برآورد خسارت ۴۵ میلیارد تومانی سیل در زرند

فرماندار زرند گفت: جاری شدن سیل در شهرستان زرند ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مختلف این شهرستان وارد کرد.  به گزارش نذیر کرمان از زرند، سید رضا حسینی‌نژاد شامگاه جمعه در جلسه فوق‌العاده ستاد بحران شهرستان اظهار داشت: بر اثر بارندگی سیل‌آسا و رعد و برق خسارت‌هایی به اراضی کشاورزی، واحدهای مسکونی، […]


فرماندار زرند گفت: جاری شدن سیل در شهرستان زرند ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مختلف این شهرستان وارد کرد.

 به گزارش نذیر کرمان از زرند، سید رضا حسینی‌نژاد شامگاه جمعه در جلسه فوق‌العاده ستاد بحران شهرستان اظهار داشت: بر اثر بارندگی سیل‌آسا و رعد و برق خسارت‌هایی به اراضی کشاورزی، واحدهای مسکونی، شبکه آبرسانی، برق‌رسانی، مخابراتی و راه‌های روستایی و قنوات روستاهای منطقه سربنان این شهرستان وارد شد.

 وی با اشاره به اینکه در برآورد اولیه بین ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان خسارت وارد شده است، عنوان داشت: در حوزه کشاورزی، قنوات و باغات، دام و موتورپمپ روستاهای تذرج شرقی و ده میلاندر طبق بر آورد اولیه، بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

 فرماندار زرند گفت: با تلاش نیروهای راهداری و بخشداری راه روستایی ۶ روستا بازگشایی شد و راه روستایی ۲ روستای دیگر در حال بازگشایی‌ست.

 وی خاطرنشان کرد: به شبکه آبرسانی، برق‌رسانی و مخابرات جمعا حدود ۲۵میلیارد تومان خسارت وارد شده است، همچنین ۵۲ واحد مسکونی روستایی دچار آبگرفتگی شده است که در این راستا فردا نیروهای بسیج برای کمک به روستاییان اعزام می‌شوند.

 پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب





برآورد خسارت ۴۵ میلیارد تومانی سیل در زرند

منبع: فــارس
? برآورد خسارت ۴۵ میلیارد تومانی سیل در زرند