با تکیه بر ادبیات و رسانه مقاومت به مقابله جنگ رسانه‌ای برویم

نذیر کرمان/کرمان با حضور رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان کرمان از پوستر رویداد “کتیبه سرباز” در دانشگاه شهید باهنر رونمایی شد. مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور عصر ۱۲ بهمن ماه در آئین دومین جشنواره ملی جایزه شهید سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان با حضور رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان کرمان از پوستر رویداد “کتیبه سرباز” در دانشگاه شهید باهنر رونمایی شد.

مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور عصر ۱۲ بهمن ماه در آئین دومین جشنواره ملی جایزه شهید سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری شامل پنج پژوهشکده و سه گروه مصوب پژوهشی است که دفاع مقدس یکی از گروه‌های پژوهشی آن است.

وی با اشاره به پژوهشکده گردشگری ادامه داد: به موضوع گردشگری جنگ به شکل دیگری خواهیم پرداخت و نام آن گردشگری مقاومت است.

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور با یادآوری تاریخ ایران اظهار کرد: امروز در برهه مهم تاریخی قرار داریم که حاج قاسم گل سرسبد آن است و رکن بزرگ تاریخ معاصر ایران می‌تواند باشد و هست.

وی افزود: در جنگ رسانه‌ای که بر علیه کشور وجود دارد، باید بتوانیم از داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و کلام رسانه را بدانیم و نگاه پدافندی با تکیه بر ادبیات و رسانه مقاومت در این حوزه داشته باشیم.

ده‌پهلوان اظهار کرد: تلاش این است از کتیبه سنگ قبر مزار سردار دلها پیامی را به جهانیان مخابره کنیم، «سرباز وطن» پیام زیادی در این عبارت دو واژه‌ای نهفته است.

وی ادامه داد: ما ایرانیان پیشرو سربازان وطنمان هستیم و جزء به جزء و سلول به سلول بدنمان برای وطن است.

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور گفت: جشنواره علمی، فرهنگی و هنری کتیبه سرباز از طریق عکاسی، موشن گرافی، خوشنویسی و … این پیام را با خلاقیت هنرمندانه نسل جوان و پیر به دنیا مخابره خواهد کرد.

به گزارش نذیر کرمان، جشنواره ملی شهید سلیمانی با تجلیل از دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام




با تکیه بر ادبیات و رسانه مقاومت به مقابله جنگ رسانه‌ای برویم

منبع: ایـسنا
? با تکیه بر ادبیات و رسانه مقاومت به مقابله جنگ رسانه‌ای برویم