باید با جهاد تبیین از پایمال شدن خون شهداء جلوگیری کنیم

فت فتو/کرمان امام جمعه طغرالجرد خطاب به جوانان گفت: برای زمینه سازی ظهور ولیعصر (عج) تلاش کنید و امروز مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کردند و با روشنگری نگذارید خون جوانان پایمال شود. حجت الاسلام نجم الدینی شامگاه ششم بهمن ماه در سی و ششمین یادواره سردار بی سر شلمچه شهید ماشاءالله رشیدی […]

فت فتو/کرمان امام جمعه طغرالجرد خطاب به جوانان گفت: برای زمینه سازی ظهور ولیعصر (عج) تلاش کنید و امروز مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کردند و با روشنگری نگذارید خون جوانان پایمال شود.

حجت الاسلام نجم الدینی شامگاه ششم بهمن ماه در سی و ششمین یادواره سردار بی سر شلمچه شهید ماشاءالله رشیدی و همرزم شهیدش و یادبود شهدای گمنام بخش طغرل الجرد گفت: شهیدان زنده هستند اما ما نمی توانیم این مطلب را درک کنیم.

او با بیان این مطلب که دفاع از دین خدا، مکتب اهل بیت و انقلاب را هنوز شهدا انجام می دهند، اظهار کرد: برخی از شهدای مدافع حرم، دوران دفاع مقدس را ندیده بودند، اما عاقبت به خیر شدند.

امام جمعه طغرل الجرد خط قرمز خدا را ولایت دانست و بیان کرد: راه سعادت ما نیز ولایت است لذا سعادتمندیمان در گرو نصرت ولی خدا و همراهی ولی خداست و فعلا که ولی خدا در غیبت به سر می برد باید به نایب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری نگاه کنیم.

او خطاب به جوانان گفت: برای زمینه سازی ظهور ولیعصر (عج) تلاش کنید و امروز مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کردند و با روشنگری نگذارید خون جوانان پایمال شود.

نجم الدینی با بیان این مطلب که ولایتمداری یکی از صفات شهداست، اظهار کرد: ولایتمداری باید در زندگی رهروان شهدا موج بزند. بانوان باید در مسئله حجاب و عفاف در جامعه روشنگری کنید.

او بیان کرد: بخش طغرل الجرد ۷۵ شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرده و توصیه می کنم که با عمل به هنگام، نگذارید که خون شهدا پایمال شود.

به گزارش فت فتو، طغرل الجرد از توابع شهرستان کوهبنان در شمال استان کرمان است .

انتهای پیام




باید با جهاد تبیین از پایمال شدن خون شهداء جلوگیری کنیم

منبع: ایـسنا
? باید با جهاد تبیین از پایمال شدن خون شهداء جلوگیری کنیم