باید با انتخابات پرشور اقتدارمان را به رخ دنیا بکشیم

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه جیرفت گفت: ایران قوی‌ترین علمدار جبهه اسلام است که باید با حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشورمان به رخ دنیا کشیده شود. سرهنگ محسن نسب امیری امروز دوم اسفندماه در نشست خبری ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) اظهار کرد: در مقابله با جنگ روایت‌ها و تحریف واقعیت‌های […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه جیرفت گفت: ایران قوی‌ترین علمدار جبهه اسلام است که باید با حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشورمان به رخ دنیا کشیده شود.

سرهنگ محسن نسب امیری امروز دوم اسفندماه در نشست خبری ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) اظهار کرد: در مقابله با جنگ روایت‌ها و تحریف واقعیت‌های دشمنان، خبرنگاران نقش یک مجاهد را دارند و امروز دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی با القای یاس و ناامیدی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و این خبرنگاران هستند که می‌توانند با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی، امیدآفرینی و شور انتخاباتی سهمی از جبهه انقلاب داشته باشند.

وی با بیان اینکه به فرموده امام حسین (علیه السلام) جبهه حق و باطل در تقابل است، ابراز کرد: در حوزه رسانه، جبهه حق و باطل در سطح خرد و کلان در تقابل هم هستند.

نسب امیری افزود: امروز کمپانی‌های رسانه‌ای غرب که صحنه گردان آنها شاخه انحرافی صهیونیستی است، هر کجا که مثل اختاپوس بر مسائل دنیا چمبره زده‌اند و هرجا که به نفع غرب باشد با بزرگنمایی موضوعات را جلوه می‌دهند و هر جا به ضررشان باشد آن خبر را بایکوت و سانسور می‌کنند.

فرمانده سپاه جیرفت اظهار کرد: تا قبل از عملیات طوفان الاقصی، پروپگاندای رسانه‌ای غرب، از ارتش اسرائیل و سرویس اطلاعاتی آن به عنوان قوی ترین قدرت نظامی دنیا نام می‌برد اما در واقعیت‌ همه دیدند که اگر آمریکا به داد اسرائیل نرسیده بود، این رژیم کودک‌کش نابود شده بود.

نسب امیری گفت: در عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت تربیت یافته مکتب حاج قاسم توانست آبروی آمریکا و اسرائیل را ببرد.

فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به عنوان صحنه گردان انقلابی با پروپگاندای کمپانی‌های رسانه‌ای غرب مقابله کنند.

وی کار رسانه‌ها را سجادی و زینبی خواند و افزود: حضرت زینب و امام سجاد (سلام الله علیهما) و راویان واقعیت‌های کربلا را منتقل کردند که اگر چنین نبود کربلا در کربلا می‌ماند.

نسب امیری با یادآوری این که دشمن با ابزار رسانه به دنبال مدیریت افکار و اذهان مردم است، اظهار کرد: کشورهایی در جنگ سخت شکست می‌خوردند که قبل از آن در جنگ نرم شکست خورده باشند.

فرمانده سپاه جیرفت یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت هر نظامی را پشتوانه مردمی دانست و بیان کرد: ایران قوی ترین علمدار جبهه اسلام است که باید با حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار آن به رخ دنیا کشیده شود.

وی در ادامه گفت: امروز هر کس در پای صندوق‌های رای حضور یابد مدافع حرم جمهوری اسلامی است چرا که این نظام اسلامی زمینه ساز ظهور است.

نسب امیری اظهار کرد: کلیت تفکر رسانه ما بر مبنای تفکر جبهه حق و انقلاب است و ما باید میدان رسانه را مدیریت کنیم و با جهاد تبیین و روشنگری زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم نماییم.

فرمانده سپاه جیرفت گفت: فراهم کردن زمینه حضور مردم پای صندوق‌های رای با شور آفرینی نوعی امر به معروف است.

وی تاکید کرد: در انتخابات پیش رو سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد و تنها برای شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام




باید با انتخابات پرشور اقتدارمان را به رخ دنیا بکشیم

منبع: ایـسنا
? باید با انتخابات پرشور اقتدارمان را به رخ دنیا بکشیم