بازرسی از واحدهای صنفی قلعه‌گنج 

فت فتو/کرمان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازرسی از ۹۵ واحد صنفی در شهرستان قلعه گنج خبر داد. محمد علی توکلی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان  در گفت‌وگو با فت فتو از ادامه بازرسی ها از واحدهای صنفی در آستانه سال جدید […]

فت فتو/کرمان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازرسی از ۹۵ واحد صنفی در شهرستان قلعه گنج خبر داد.

محمد علی توکلی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان  در گفت‌وگو با فت فتو از ادامه بازرسی ها از واحدهای صنفی در آستانه سال جدید خبرداد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد سازمان صمت  و نیاز به پایش دقیق بازار در ایام پایانی سال، ۳ تیم بازرسی ضمن حضور در بازار شهرستان قلعه گنج، از واحدهای صنفی  بازرسی کردند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان گفت: در این بازرسی ها از ۹۵ واحد صنفی در سطح بازار قلعه گنج بازرسی شد که ۵۱ واحد متخلف در این میان شناسایی شد.

 توکلی افزود:  پرونده تخلف صنفی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و جهت طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد سازمان، بازرسان ستاد با سفر به همه شهرستان ها در ایام نوروز، به صورت مستمر از سطح بازار بازدید نموده و ضمن برخورد قانونی با گران فروشان و متخلفان صنفی، در صورت تکرار، واحدهای متخلف را پلمپ خواهد کرد.

انتهای پیام




بازرسی از واحدهای صنفی قلعه‌گنج 

منبع: ایـسنا
? بازرسی از واحدهای صنفی قلعه‌گنج