بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه‌های فرهنگی کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، ۲۰ مردادماه همزمان با سی‌ویکمین سفر استانی رئیس جمهور ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم اسطوره همه آزادگان و مسلمانان در تمام نقاط جهان است، […]

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، ۲۰ مردادماه همزمان با سی‌ویکمین سفر استانی رئیس جمهور ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم اسطوره همه آزادگان و مسلمانان در تمام نقاط جهان است، همه آرزوی زیارت مزار این شهید بزرگوار را دارند و قدردان زحمات و اقدامات بی‌نظیر و ارزشمند ایشان هستند.

وی در ادامه از مجموعه‌های فرهنگی استان از جمله موزه هنر‌های معاصر کرمان بازید کرد و گفت: این موزه جزو موزه‌های فاخر کشور است. آثار خوب و ارزشمندی در این موزه وجود دارد و فضای تاریخی و میراثی موزه بر قابلیت‌های آن افزود است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده از ظرفیت‌های این موزه برای ارتقا فعالیت‌های فرهنگی استان را قابل توجه خواند و گفت: فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان تکمیل و تجهیز می‌شود.

وی همچنین در بازدید از تالار مرکزی کرمان از افتتاح این پروژه در آبان‌ماه سال جاری خبر داد و در ادامه در بازدید از کتابخانه ملی کرمان، گفت: باید اقداماتی جهت بهره‌مندی بهتر نخبگان و فرهیختگان از امکانات کتابخانه انجام شود و ارگان‌های مرتبط از جمله استانداری و شهرداری کرمان نیز باید در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام




بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه‌های فرهنگی کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه‌های فرهنگی کرمان