بازداشت عامل تیراندازی منتهی به قتل دو شهروند در جنوب کرمان

رئیس حوزه قضائی شهرستان جازموریان از بازداشت عامل قتل دو نفر از شهروندان این شهرستان خبر داد و گفت:متهم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و با همکاری سران طوایف دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، میلاد شیروانی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: سال […]


رئیس حوزه قضائی شهرستان جازموریان از بازداشت عامل قتل دو نفر از شهروندان این شهرستان خبر داد و گفت:متهم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و با همکاری سران طوایف دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، میلاد شیروانی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: سال گذشته در پی یک فقره تیراندازی با سلاح جنگی در یک مراسم عروسی که منجر به کشته شدن دو شهروند زهکلوتی و مجروح شدن فرد دیگری شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضائی قرار گرفت.

 این مقام قضائی اعلام کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی هویت فرد ضارب شناسایی و دستورات قضائی لازم جهت بازداشت متهم صادر شد.

شیروانی بیان داشت: نهایتا پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای مرزی کشور مورد شناسایی قرار گرفت و نیروهای امنیتی موفق شدند با استفاده از ظرفیت سران طوایف قاتل را به استان منتقل و تحویل دستگاه قضایی کنند.

رئیس دادگاه عمومی جازموریان با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شده است و رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفته است، افزود: قاتل در بازجویی‌های اولیه انتقام‌گیری شخصی را انگیزه خود از ارتکاب این جرم اعلام کرده است .

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





بازداشت عامل تیراندازی منتهی به قتل دو شهروند در جنوب کرمان

منبع: فــارس
? بازداشت عامل تیراندازی منتهی به قتل دو شهروند در جنوب کرمان