بارقه‌های امید در دل مردم عشایر جازموریان با اقدامات سپاه زنده شد

همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بارقه‌های امید با اقدامات سپاه در دل عشایر جازموریان زنده شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ امروز سپاه بیش از آن که یک سازمان صرفاً نظامی باشد، نهادی است که در کنار حفاظت از تمامیت ارضی ایران و صیانت از جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن، […]

همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بارقه‌های امید با اقدامات سپاه در دل عشایر جازموریان زنده شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ امروز سپاه بیش از آن که یک سازمان صرفاً نظامی باشد، نهادی است که در کنار حفاظت از تمامیت ارضی ایران و صیانت از جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن، در ارتقای فرهنگ، تحقق جامعه اسلامی و محرومیت‌زدایی می‌کوشد و این نقش‌آفرینی با قوت ادامه دارد.

 
این نهاد مردمی منشأء خدمات و آثار پر برکتی برای انقلاب اسلامی است سپاه پاسداران در حوزه‌های خدمتی نیز ورود می‌کند و حضورشان در سازندگی کشور در ابعاد مختلف از جمله محرومیت‌زدایی برکسی پوشیده نیست، اقدام‌هایی که امید را در دل محرومان زنده کرد و جایگاه ویژه‌ای در قلب آن‌ها باز کرد.
 
همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب، علی راوند مسئول بسیج سازندگی و دشتبان فرمانده حوزه شهید شوشتری چاه حسن امروز از مناطق عشایری کولیان، نروک، پرواز، جمجمه بازدید و بسته‌های معیشتی توزیع کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در این بازدید مشکلات آب، برق و جاده این روستاها را پیگیری کردند.
 
عطر مهربانی بسیج سازندگی پیچید توی کوچه‌های روستا، از همان روزی که کلنگ مدرسه را به زمین زدند، از همان روزی که جهیزیه نوعروسان را آوردند و از همان روزی که قنات روستا احیا شد و اولین لیوان آب گوارا را با هم سر کشیدیم، بچه‌های جهادی بسیج سازندگی رودبار جنوب که آمدند، با خود امید آوردند و عطر مهربانی.
 
سپاه رودبار جنوب در گوشه‌گوشه این شهرستان از شهر رودبار جنوب تا دورافتاده‌ترین روستاهای جازموریان با افتتاح پروژه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بذر امید و نشاط را در دل مردم به‌ویژه محرومان کاشته است.
 
برای یاری همنوع قدم در راهی گذاشتند که لبخند کودک محروم از تحصیل و چهره شاد پیرزن خسته از سختی روزگار شکوهِ خدمت را برایشان صدچندان کرده است.
 
امید آفرینی و نشاط انقلابی از مهمترین برنامه های بسیج سازندگی سپاه است.

انتهای خبر/پورحیدر 




بارقه‌های امید در دل مردم عشایر جازموریان با اقدامات سپاه زنده شد

منبع:آرمـان
? بارقه‌های امید در دل مردم عشایر جازموریان با اقدامات سپاه زنده شد