ایجاد فضای امن سرمایه گذاری، لازمه تحقق شعار سال است

سرپرست فرمانداری زرند گفت: حمایت جدی از کارگران به عنوان جهادگران و موتور محرکه عرصه تولید، امری اجتناب ناپذیر است. سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با مدیرعامل شرکت کارآوران صنعت خاورمیانه با تاکید بر لزوم ایجاد فضای امن سرمایه گذاری در شهرستان، گفت: حمایت جدی از کارگران  بعنوان جهادگران و موتور محرکه عرصه تولید، امری […]

سرپرست فرمانداری زرند گفت: حمایت جدی از کارگران به عنوان جهادگران و موتور محرکه عرصه تولید، امری اجتناب ناپذیر است.

سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با مدیرعامل شرکت کارآوران صنعت خاورمیانه با تاکید بر لزوم ایجاد فضای امن سرمایه گذاری در شهرستان، گفت: حمایت جدی از کارگران  بعنوان جهادگران و موتور محرکه عرصه تولید، امری اجتناب ناپذیر است.

سیدعبدالرضا موسوی مدیر عامل شرکت کارآوران صنعت خاورمیانه (بهره بردار معدن سنگ آهن جلال آباد) به اتفاق مدیر انتظامات و مدیر سرمایه انسانی شرکت و همچنین رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با حضور در فرمانداری با سیدرضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری زرند دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار زرند در این دیدار با بیان اینکه این شرکت برای ما بعنوان بهره بردار بزرگترین و غنی‌ترین معدن سنگ آهن شهرستان در جلال آباد با بالاترین تعداد اشتغالزایی در سطح معادن، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای حمایت از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

سیدرضا حسینی نژاد با تاکید بر لزوم ایجاد فضای متنوع و امن سرمایه گذاری در شهرستان، گفت: در کنار دیدن مباحث کارفرمایی، ما خود را متعهد و موظف به حمایت قاطع و جدی از کارگران عزیز و زحمتکش بعنوان جهادگران و موتور محرکه عرصه تولید، میدانیم.

او با اشاره به اینکه حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و کارگری در زرند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در اولویت سال جدید قرار دارد، اظهار داشت: با جدیت به دنبال حمایت حداکثری از کارگران و کارفرما هستیم.

به گفته‌ی حسینی نژاد: رسیدگی به مطالبات به حق و قانونی کارگران همواره باید در دستور کار مدیران بخصوص مدیران صنایع، معادن و واحد‌های تولیدی قرار داشته باشد تا از بروز تبعات اجتماعی کارگری در سطح جامعه پیشگیری و جلوگیری شود.

سرپرست فرمانداری زرند همچنین در بحث جذب نیروی کار و اشتغال ضمن تاکید ویژه بر بومی گزینی جوانان منطقه، می‌گوید: توزیع عادلانه و متوازن پرداخت‌ها و کمک‌های معادن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ایشان در قرارگاه فرهنگی شهرستان مدیریت خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد شرکت‌های معدنی منطقه، گفت، هدف ما تنظیم و نظارت بر روابط کار، ایجاد و توسعه ارتباط بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، توسعه و گسترش تعاونی‌ها و بهبود معیشت قشر کارگر است.

علیرضا ابراهیمی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در معدن سنگ آهن جلال آباد مشغول بکارند می‌گوید شرکت کارآوران در پرداخت حقوق و مزایا این مجموعه تا کنون بدون هیچگونه وقفه و دغدغه‌ای عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت کارآوران صنعت خاورمیانه نیز با بیان اینکه معدن جلال آباد زرند با تولید و استخراج روزانه بیش از ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن از بزرگترین و مهم‌ترین تامین کنندگان خوراک اولیه تولید شمش فولاد زرند ایرانیان و منطقه است، گفت: این شرکت در بحث احقاق و رسیدگی به حق و حقوق قانونی کارگران پیشگام است چرا که معتقدیم بوجود آمدن تبعات و تنش‌های اجتماعی کارگری میتواند ضربه مهلکی به بدنه استمرار تولید وارد کند.

سیدعبدالرضا موسوی در پایان ضمن ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات شرکت در زمینه تامین آب، مباحث امنیتی و ترخیص سفارشات، تجهیزات و ناوگان حمل و نقل سنگین و فوق سنگین معدنی شرکت از گمرک، خواستار نگاه ویژه حمایتی توسعه گرا فرماندار زرند از سرمایه گذاری گردید.

فرماندار زرند در خصوص رفع پاره‌ای از مسایل و مشکلات مطرح شده گمرکی شرکت با استفاده از ظرفیت استانداری کرمان، وزارت صمت و سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران، قول مساعد داد.

فت فتو کرمان کرمان




ایجاد فضای امن سرمایه گذاری، لازمه تحقق شعار سال است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ایجاد فضای امن سرمایه گذاری، لازمه تحقق شعار سال است