اولین اهدای عضو کرمان در سال جدید امروز اتفاق افتاد

مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کلیه‌ها و کبد جوانی ۲۵ ساله به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید.  رضا جعفری  گفت: کلیه‌ها و کبد  جوان ۲۵ ساله ای از شهرستان شهربابک کرمان که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، امروز سه شنبه دوم فروردین به سه بیمار نیازمند دریافت عضو […]

مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کلیه‌ها و کبد جوانی ۲۵ ساله به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید.

 رضا جعفری  گفت: کلیه‌ها و کبد  جوان ۲۵ ساله ای از شهرستان شهربابک کرمان که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، امروز سه شنبه دوم فروردین به سه بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

او می گوید: این جوان در بخش آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری بود و مرحله رضایت گیری اهدای عضو از پدر این بیمار با حضور این تیم انجام و روح مادر نظاره گر این امر خیر بود در نهایت دو کلیه بیمار در بیمارستان افضلی پور کرمان به دو آقای ۳۵ و ۴۳ ساله پیوند زده شد و کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری خانواده مرحوم و تلاش و زحمات مسئول واحد فراهم آوری و هماهنگ کنندگان این واحد، تیم‌های پزشکی، پرستاری آی سی یو دو و اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر، تیم پرستاری بخش پیوند و اتاق عمل پیوند بیمارستان افضلی پورقدردانی کرد.

فت فتو کرمان کرمان




اولین اهدای عضو کرمان در سال جدید امروز اتفاق افتاد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اولین اهدای عضو کرمان در سال جدید امروز اتفاق افتاد