اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا پایان یافت/ کرمان قهرمان شد

نذیر کرمان/کرمان اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا با حضور ۹ تیم طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ مهرماه جاری در رشته دارت، آمادگی جسمانی و شنا در کرمان برگزار شد. امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز ۱۹ مهرماه در آئین اختتامیه این المپیاد گفت: اولین رویداد همیشه کامل نیست اما همه تلاش قرارگاه‌ منطقه‌ای جنوب‌شرق […]

نذیر کرمان/کرمان اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا با حضور ۹ تیم طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ مهرماه جاری در رشته دارت، آمادگی جسمانی و شنا در کرمان برگزار شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز ۱۹ مهرماه در آئین اختتامیه این المپیاد گفت: اولین رویداد همیشه کامل نیست اما همه تلاش قرارگاه‌ منطقه‌ای جنوب‌شرق این است روحیه ورزشکاری را زنده کند.

او با مثبت ارزیابی کردن چنین رویدادهایی برای بانوان، همسران و فرزندان کارکنان نزاجا کشور اظهار کرد: به جز رشته‌های دارت، آمادگی جسمانی و شنا، قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در همه رشته‌های دیگر ورزشی نیز فعال و حائز رتبه است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش یکی از دستاوردهای برگزاری این المپیاد در خانواده‌ها را آمادگی کوی‌های سازمانی برای رقابت‌های ورزشی دانست.

به گزارش نذیر کرمان، شیرین رهنوردی، مسئول هیئت ورزشی بانوان نزاجا نیز در این آئین بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی این اولین المپیاد ورزشی بانوان نزاجا است.

او افزود: این مسابقات ابتدا در سطح یگان‌ها و ارشدهای نظامی برگزار و منتخبان آن به مرحله کشوری راه یافتند که تیم منتخب برای مسابقات آجا و ستاد کل اعزام می‌شود.

مسئول هیئت ورزشی بانوان نزاجا درباره میزبانی کرمان از این دوره از مسابقات توضیح داد: پنج ارشد نظامی در سطح کشور برای میزبانی این المپیاد اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی انجام شده در نهایت ارشد نظامی جنوب شرق انتخاب شد.

او در ادامه عنوان کرد: المپیاد طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ مهرماه جاری با حضور ۹ تیم برگزار شد که طبق قوانین مسابقه، ارشد نظامی میزبان می‌توانست دو تیم در المپیاد داشته باشد.

رهنورد افزود: تیم الف کرمان مقام اول، استان فارس دوم و تیم ب کرمان مقام سوم این دوره از المپیاد را کسب کردند.

چنگیز مسیب زاده، رئیس تربیت بدنی نزاجا نیز در این آئین عنوان کرد: ما ورزش همگانی و حرفه‌ای را پیش گرفتیم و در ابتدا اولویت حفظ آمادگی جسمانی پایور بود اما در ورزش همگانی خانواده‌ها کم کاری داشتیم که باید جامعه هدف را گسترده‌تر و با فرهنگسازی خانواده‌های بیشتری را درگیر این امر کنیم.

او اظهار کرد: رشته‌های ورزش حرفه‌ای سال گذشته به ۳۸ رشته و امسال به ۴۳ رشته افزایش یافت و پنج رشته بانوان فعال هم است که در هر پنج رشته در کشور صاحب سکو شدیم و در ۲۶ رشته قهرمانی ۱۷ کاپ قهرمانی گرفتیم و باشگاه ‌های متمول هم نتوانستند جلوی همت نیروی زمینی قد علم کنند.

به گزارش نذیر کرمان، تیم کرمان در این المپیاد توانست با کسب سه مدال طلا، پنج نقره و دو برنز از مجموع ۲۱ مدال قهرمانی این دوره، جوایز را درو کند.

انتهای پیام




اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا پایان یافت/ کرمان قهرمان شد

منبع: ایـسنا
? اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا پایان یافت/ کرمان قهرمان شد