انهدام باند زورگیر سرقت احشام در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام دو باند سرقت احشام با دستگیری ۸ سارق در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی امروز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام همراه با زورگیری و تهدید از تعدادی از دامداران در نقاط روستایی این شهرستان، […]


فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام دو باند سرقت احشام با دستگیری ۸ سارق در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی امروز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام همراه با زورگیری و تهدید از تعدادی از دامداران در نقاط روستایی این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی ۸ متهم دخیل در این سرقت‌ها که دو نفرشان اتباع افغان بودند را شناسایی و آنان را طی سه عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 وی با اشاره به کشف تعدادی احشام سرقتی از مخفیگاه سارقان خاطرنشان کرد : این سارقان در مواجهه با اسناد و مدارک موجود با معرفی یک مالخر به ۹ فقره سرقت عادی و سه فقره سرقت همراه با زورگیری احشام شامل ۶۰ راس گوسفند به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

سرهنگ امیر سبتکی بیان کرد: این متهمان که برای سرقت مکان‌های کم تردد روستایی را انتخاب و به وسیله دو دستگاه خودرو پراید و وانت دست به سرقت می‌زدند، با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





انهدام باند زورگیر سرقت احشام در سیرجان

منبع: فــارس
? انهدام باند زورگیر سرقت احشام در سیرجان