انهدام باند زمین خواران ۱۱ میلیاردی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۷ متهم به سبب تصرف غیر قانونی ۱۱ قطعه زمین تجاری و مسکونی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از شهرک های اطراف کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو؛ سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از ماها قبل اقدامات اطلاعاتی و پی […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۷ متهم به سبب تصرف غیر قانونی ۱۱ قطعه زمین تجاری و مسکونی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از شهرک های اطراف کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از ماها قبل اقدامات اطلاعاتی و پی جوئی های لازم در خصوص طرح شکایت بنیاد مسکن و دیگر ادارات دخیل در حوزه شهرسازی مبنی بر تصرف غیرقانونی حجم زیادی زمین در محدوده شهرک”الله آباد” کرمان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه با پیگیری های ماموران یک باند تصرف زمین و اصطلاحاً زمین‌خوار در کرمان شناسائی شد که ماموران موفق شدند با هماهنگی قضایی در این رابطه ۷ متهم را شناسائی و دستگیر کنند که این افراد ۱۱ قطعه زمین تجاری مسکونی در محدوده شهرک”الله آباد” کرمان را به صورت غیرقانونی تحت تصرف خود درآورده بودند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ارزش مجموع این زمین ها از سوی کارشناسان امر بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است که تصرف آن ها خارج از حیطه قانون و باعث ایراد ضرر و زیان به ادارات دولتی و مردم بوده است که بحمدالله رفع تصرف شدند.




انهدام باند زمین خواران ۱۱ میلیاردی در کرمان

منبع:بــرنا
?
انهدام باند زمین خواران ۱۱ میلیاردی در کرمان