انقلاب اسلامی، تفکر محور و اندیشه محور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب تفکر محور و اندیشه محور است. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در همایش بزرگ بسیجیان، معلمان، عشایر و مردم فهرج که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب تفکر محور و اندیشه محور است.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در همایش بزرگ بسیجیان، معلمان، عشایر و مردم فهرج که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب تفکر محور و اندیشه محور است.

وی با بیان اینکه کشوری که ریشه در تفکر نداشته باشد از هم فرو می‌پاشد، افزود: ترویج اسلام ناب محمدی باید به عنوان یکی از گام‌های مستحکم پیش روی ما باشد و با این گام بایستی به مسیر خود ادامه بدهیم.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با تأکید بر تقویت نقاط ضعف در چله دوم انقلاب گفت: جامعه‌ای که خود را بروزرسانی نکند، جامعه‌ای منحط است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: انقلاب ما حرکتی پیش قراولی دارد و این را باید در قالب جهاد تبیین، به‌عنوان الگویی جدید در نظر بگیریم.

وی گفت: معلمان، روحانیت، سپاهی و اساتید دانشگاه چراغ راه هستند و در این طبقات انحراف ممنوع و بیداری و آگاهی مورد انتظار است.

انتهای خبر/عباسزاده




انقلاب اسلامی، تفکر محور و اندیشه محور است

منبع:آرمـان
? انقلاب اسلامی، تفکر محور و اندیشه محور است