انتصاب یک کرمانی به ریاست حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری/ قدیمی، دادستان سیرجان شد

فت فتو/کرمان طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه علی شفیعی، معاون قضایی دادگستری استان کرمان به سمت مستشار تجدیدنظر دیوان عدالت اداری و همچنین طی حکمی از سوی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، شفیعی به سمت مدیرکل حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری منصوب شد. به گزارش فت فتو، علی شفیعی از […]

فت فتو/کرمان طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه علی شفیعی، معاون قضایی دادگستری استان کرمان به سمت مستشار تجدیدنظر دیوان عدالت اداری و همچنین طی حکمی از سوی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، شفیعی به سمت مدیرکل حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری منصوب شد.

به گزارش فت فتو، علی شفیعی از سال ۱۳۷۹ به عنوان قاضی تحقیق محاکم عمومی و انقلاب کرمان فعالیت قضایی خود را آغاز و همچنین  در سمت های دادرس علی البدل محاکم عمومی و انقلاب، رئیس شعبه  ۱۹ محاکم عمومی کرمان، سرپرست مجتمع قضایی شماره یک کرمان و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فعالیت نموده است.

وی از سال ۱۳۸۷ به عنوان مستشار دادگاه های تجدیدنظر استان کرمان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان به شهروندان خدمت نموده است.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری فت فتو، علی شفیعی قاضی کمیسیون رسیدگی به امور آب های زیرزمینی استان کرمان و عضو کمیسیون حل اختلاف مالیاتی کرمان بوده و به عنوان قاضی نمونه کشوری و همچنین به عنوان مدیر حفاظت برتر در سطح کشور مورد تشویق قرار گرفته است. 

بنابراین گزارش، با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه مجتبی قدیمی، معاون قضایی دادگستری شهرستان سیرجان به سمت  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان سیرجان روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه باحضور رئیس کل دادگستری استان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: قدیمی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سمت های مختلفی از جمله دادیار تحقیق و دادیار ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان و معاون دادستان سیرجان خدمت نموده است و در سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضایی دادگستری شهرستان سیرجان منصوب شده بود.

همچنین در این آئین از خدمات محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان سیرجان که به سمت رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان  منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام




انتصاب یک کرمانی به ریاست حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری/ قدیمی، دادستان سیرجان شد

منبع: ایـسنا
? انتصاب یک کرمانی به ریاست حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری/ قدیمی، دادستان سیرجان شد