انتخابات میدان امتحان الهی است

مادر شهید میلاد شادکام گفت: از مردم شهیدپرور کرمان تقاضا دارم که چونان گذشته راه امام و انقلاب را ادامه دهند و پیروز قطعی این میدان شوند. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ در خصوص واقعه تروریسنی گلزار بین‌المللی شهدای کرمان و شهادت مظلومانه شهید میلاد شادکام دقایقی را پای جگر سوخته […]

مادر شهید میلاد شادکام گفت: از مردم شهیدپرور کرمان تقاضا دارم که چونان گذشته راه امام و انقلاب را ادامه دهند و پیروز قطعی این میدان شوند.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ در خصوص واقعه تروریسنی گلزار بین‌المللی شهدای کرمان و شهادت مظلومانه شهید میلاد شادکام دقایقی را پای جگر سوخته مادر این شهید نشستیم. 

عملیات تروریستی کرمان در آستانه برگزاری چهارمین مراسم سالگرد سردار دل‌ها رخ داد، درست زمانی که  همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت و روزها درحال گذشتن از پس دیگری بودند و شهر کرمان در حال آماده شدن برای چهارمین سالگرد مرد میدان بود، تا این که چهارمین سالگرد حاج قاسم نیز از راه رسید و دوستداران و عاشقان سردار از هر جایی که توانسته بودند خود را به مرقد سردار سلیمانی رساندند، اما ساعت حوالی ظهر بود که انفجاری مهیب نه تنها کرمان را لرزه در آورد بلکه صدها خانواده را در سوگ عزیزان خود نشاند و آنان را عزادار فرزندان خود کرد که یکی از آنان خانواده میلاد شادکام است.

مادر میلاد شادکام در خصوص لحظات سخت روز واقعه این چنین گفت: صبح آن روز میلاد خوش و خرم بود و حمام رفت و بعد بهترین لباس‌های خود را بر تن پوشید و همراه چندنفر از فامیل عازم گلزار شهدا شد‌ بعد از این که اطلاع‌رسانی این حادثه تروریستی تلاش‌های بسیاری جهت یافتن فرزند خود کردم و تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی‌ شهر کرمان را جستجو کردم تا بالأخره در روز بعد از حادثه در پزشکی‌قانونی کرمان پیکر بی‌جان میلاد را یافتم و آه از نهاد من بلند شد.
 
وی افزود: خاطرم هست از زمان شهادت سردارسلیمانی میلاد همراه با معلم و همکلاسی‌های خود چندین بار به گلزار شهدا رفته‌بود و عشق علاقه بسیاری نسبت به سردار دلها پیدا کرده بود. و انگار که عشق به شهادت و راه حق را در خود پرورانده بود و آرزو داشت که در گلزار شهدا به خاک سپرده شود.
 
این مادر شهید از سبک و سیره فرزند ۱۰ ساله خود این چنین گفت: میلاد بسیار قانع بود و همیشه در حد توان خود کمک‌های بسیاری به خانواده انجام می‌داد و با این که نوجوان بود اما فهم و درک بالایی از شرایط زندگی و جامعه داشت و از همان کودکی این هوش و ذکاوت را به خوبی مشاهده می‌شد و همین عامل سبب شده بود که در بین آشنایان و همسایگان برتری خاصی داشته باشد.
 
وی در پایان از مردم شهید پرور کرمان درخواست‌هایی داشت و ابراز کرد از مردم طریق کرمان تقاضا می‌کنم که مانند سنوات گذشته ادامه‌دهنده راه شهدا و رهبر انقلاب باشند، چراکه در ماه‌های آتی امتحان‌های بسیار مهمی برای مردم ایران در پیش است که امیدوارم این مردم انقلابی و همیشه در صحنه از این آزمون الهی سربلند و بیرون آیند چونان که در سال‌های‌ گذشته این مسئله را ثابت کرده و پیروز بودند.
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی

منبع: بوتیا نیوز 




انتخابات میدان امتحان الهی است

منبع:آرمـان
? انتخابات میدان امتحان الهی است