انتخابات در استان کرمان کاملا بی‌طرفانه برگزار شد

کرمان_امام جمعه کرمان گفت: انتخابات در استان کرمان کاملا بی‌طرفانه و بدون هرگونه جهت‌دهی عوامل اجرایی برگزارشد. به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، صبح پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه در مراسم تقدیر از اعضای ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر امر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت و برگزاری انتخابات، […]

کرمان_امام جمعه کرمان گفت: انتخابات در استان کرمان کاملا بی‌طرفانه و بدون هرگونه جهت‌دهی عوامل اجرایی برگزارشد.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، صبح پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه در مراسم تقدیر از اعضای ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر امر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت و برگزاری انتخابات، برنامه‌ریزی بی‌نقصی در استان صورت گرفت.

وی افزود: با مدیریت عالی استان، نیروهای خدوم و خلاق کار خود را به خوبی انجام دادند؛ هر برنامه با نیروی انسانی مناسب به پشتیبانی نیاز دارد و هزینه می‌خواهد که این بخش نیز به خوبی انجام شد.

امام جمعه کرمان از عدالت در اجرای انتخابات سخن گفت و افزود: انتخابات در استان کاملاً بی‌طرفانه و بدون هرگونه جهت‌دهی برگزار شد و هیچ شکایت و اعتراضی نسبت به عوامل اجرایی بر انتخابات نیست.

علیدادی‌سلیمانی، خطاب به کاندیدها گفت: شکایت‌ها باید از مسیر قانون پیگیری شوند تا بستری برای سواستفاده دشمن از موضع آنها فراهم نشود.

کد خبر ۶۰۴۸۶۹۴




انتخابات در استان کرمان کاملا بی‌طرفانه برگزار شد

منبع: مــهر
? انتخابات در استان کرمان کاملا بی‌طرفانه برگزار شد