امیر حیدری: ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور آغاز شده است

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش عملیات اجرایی پروژه ۲۷۰۰ واحدی مسکن کارکنان ارتش در کرمان کلید خورد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر کیومرث حیدری صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۲۷۰۰ واحدی کارکنان جنوب‌شرق ارتش در کرمان در مساحت ۳۸ هکتاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر بر […]


با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش عملیات اجرایی پروژه ۲۷۰۰ واحدی مسکن کارکنان ارتش در کرمان کلید خورد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر کیومرث حیدری صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۲۷۰۰ واحدی کارکنان جنوب‌شرق ارتش در کرمان در مساحت ۳۸ هکتاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر بر دستور مقام معظم رهبری رسیدگی به معیشت و منزلت اجتماعی کارکنان از اهداف بالای نیروی زمینی ارتش است.

 وی افزود: ما مسکن را ضروری‌ترین امور خانواده های ارتش می‌دانیم و الحمدالله نیروی زمینی و در مجموعه ارتش در این چند سال گذشته در مسیر خانه‌دار کردن کارکنان تلاش کرده است.

 امیر حیدری عنوان‌کرد: ما در شهرهای مختلف نهضت ساخت خانه شخصی برای هم‌رزمان عزیزمان را شروع کرده‌ایم  ,امروز عملیات ساخت ۲۷۰۰ واحد منزل شخصی برای کارکنان هوانیروز کلید خورد و امیدواریم در سفر بعدی این واحدها را افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

 وی عنوان کرد: به‌دلیل اینکه تعداد واحدها زیاد است، طبق برنامه انجام شده مدت تحویل این منازل ۲ ساله است.

 امیر حیدری بیان داشت: هزینه این خانه‌ها بخشی از آورده، پرداخت وام از سوی ارتش و بخشی هم از طریق وام مسکن تأمین می‌شود.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به اقتصاد خانواده کارکنان فشار چندانی وارد نشود و بتوانند سرفرازانه زندگی کنند.

امیر حیدری افزود: در کل کشور ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و عملیات ساخت بخش عظیمی از این پروژه‌ها شروع شده است

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





امیر حیدری: ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور آغاز شده است

منبع: فــارس
? امیر حیدری: ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور آغاز شده است