امیر حیدری: ارتش از ۹۹۰ کیلومتر مرز کشور حفاظت می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز مراقبت و نگهداری از ۹۹۰ کیلومتر مرز بر عهده ارتش است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر کیومرث حیدری صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۲۷۰۰ واحدی کارکنان جنوب‌شرق ارتش در کرمان به مساحت ۳۸ هکتار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۶ هزار شهید نیروی […]


فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز مراقبت و نگهداری از ۹۹۰ کیلومتر مرز بر عهده ارتش است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر کیومرث حیدری صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۲۷۰۰ واحدی کارکنان جنوب‌شرق ارتش در کرمان به مساحت ۳۸ هکتار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۶ هزار شهید نیروی ارتش، شهید سلیمانی و همه شهدا اظهار داشت: هوانیروز در عرصه‌های مختلف نقش کلیدی داشته و همچنین‌ در حوادثی مانند سیل و زلزله درخشیده است.

 امیر حیدری بیان داشت: سرمایه‌گذاری بسیار عمیقی در زمینه ساخت مسکن انجام داده‌ایم و ابتدا سراغ احداث خانه‌های سازمانی رفتیم و ۲۳ هزار خانه سازمانی را شروع به ساخت کردیم که الحمدالله ۱۷ هزار واحد آن در آستانه به پایان رسیدن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ساخت منازل شخصی برای کارکنان خود را شروع کرده‌ایم، گفت: به مقام معظم رهبری قول داده‌ایم هیچ ارتشی بازنشسته نمی‌شود، مگر اینکه مسکن شخصی آن مشخص شده باشد.

 وی عنوان کرد: واحد‌های مسکونی کارکنان در ارومیه کرمانشاه، اهواز، زاهدان، شاهرود، شمال کشور افتتاح و در آینده نزدیک ۲۷۰۰ واحد مسکونی در کرمان افتتاح می‌شود.

 امیر حیدری ابراز داشت: امروز عملیات کلنگ‌زنی ۲۷۰۰ واحد مسکونی شخصی کارکنان ارتش جنوب‌شرق کشور در کرمان زده شد.

 وی تصریح کرد: به مقام معظم رهبری می‌گوییم،تا نفس داریم ،نمی‌گذاریم کلام شما بر زمین بماند و در میدان جنگ تا خونی در بدن داریم، نخواهیم گذاشت ولی فقیه مکدر شوند و احساس تنهایی کنند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز داشت: امروزه مراقبت و نگهداری ۹۹۰ کیلومتر مرز بر عهده ارتش است و: در مرز غرب کشور سه تیپ، شمال‌غرب یک تیپ، جنوب‌غرب یک تیپ و جنوب‌شرق ۴ تیپ مستقر هستند و در مجموع امروز ۱۰ تیپ ارتش در مرزها کشور حضور دارند.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





امیر حیدری: ارتش از ۹۹۰ کیلومتر مرز کشور حفاظت می‌کند

منبع: فــارس
? امیر حیدری: ارتش از ۹۹۰ کیلومتر مرز کشور حفاظت می‌کند