امورات توسعه شرکت ایمیدرو در کشور تعطیل است

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امورات توسعه شرکت ایمیدرو در کشور تعطیل است و انتطار داشتیم در دولت سیزدهم این مشکل حل شود، ذخایر در اختیار این شرکت در استان را احصاء کنید و ببینیم این آقایان چه دسته گلی به سر کشور و استان کرمان می زنند. محمدرضا پورابراهیمی […]

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امورات توسعه شرکت ایمیدرو در کشور تعطیل است و انتطار داشتیم در دولت سیزدهم این مشکل حل شود، ذخایر در اختیار این شرکت در استان را احصاء کنید و ببینیم این آقایان چه دسته گلی به سر کشور و استان کرمان می زنند.

محمدرضا پورابراهیمی امروز ۱۴ بهمن‌ماه در جلسه شورای معادن استان کرمان گفت: اختیارات شورای معادن در زمانبندی معین، مشخص شود. 
وی ادامه داد: وضعیت معادنی که توسط دولت می توان به مزایده گذاشته شود و همچنین معادنی که بسیار غنی نیز هستند و توسط دولت حبس شده‌اند، تعیین تکلیف کنید. 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه عظیمی از معادن غنی با رویکرد خلق ثروت در اقتصاد استان توسط دولت حبس شده است. 
پورابراهیمی خطاب به استاندار کرمان گفت: از اختیارات شورای معادن برای حل این معضل استفاده کنید. 
وی درباره استفاده از مکانیزم بازار سرمایه در عرضه ها گفت: استفاده از ظرفیت بورس و بازار سرمایه برای واگذاری پروانه معادن تعطیل شده در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده و در سال آینده در بودجه دیده می شود و اگر این در صحن علنی مجلس رای بیاورد مکانیزم واگذاری بورس و بازار سرمایه می شود و این بساط هم جمع می شود. 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سال آینده، سال تحول در فعال سازی معادن غیرفعال استان کرمان باشد. 
رفع موانع راه‌اندازی معدن سرب و روی کوهبنان 
عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مشکلات باید به مساله تبدیل و برای هر مساله راه اصلی ارائه شود. 
وی بر لزوم انسجام برنامه ریزی ها تاکید کرد و افزود: استان کرمان ظرفیت‌های معدنی بی نظیری دارد اما از این طرفیت به خوبی استفاده نشده است و برای سال آینده برنامه ریزی موثری در جهت توسعه و پیشرفت استان صورت گیرد. 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: امسال برای مانع زدایی تلاش های زیادی انجام نشده است. 
وی با اشاره به توسعه راه های ترانزیت و ریلی استان و رفع مشکلات حمل و نقل و در ادامه برلزوم رفع موانع راه اندازی معدن سرب و روی کوهبنان تاکید کرد و افزود: سوال اینجاست برای مانع زدایی ها چه برنامه ریزی هایی صورت گرفته است؟
انتهای پیام




امورات توسعه شرکت ایمیدرو در کشور تعطیل است

منبع: ایـسنا
? امورات توسعه شرکت ایمیدرو در کشور تعطیل است