امضاءتفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۸ دستگاه اجرایی

تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۸ دستگاه اجرایی در زمینه پاسخ به حوادث و سوانح احتمالی امضاء شد. نشست اعضای شورای سیاست گذاری سلامت در حوادث و سوانح استان، امروز دوشنبه سوم مردادماه در محل سالن جلسات مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار و ۸ تفاهم نامه همکاری مشترک در […]

تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۸ دستگاه اجرایی در زمینه پاسخ به حوادث و سوانح احتمالی امضاء شد.

نشست اعضای شورای سیاست گذاری سلامت در حوادث و سوانح استان، امروز دوشنبه سوم مردادماه در محل سالن جلسات مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار و ۸ تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه آمادگی و پاسخ به حوادث و سوانح احتمالی با رویکرد زمین لرزه، بین دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دستگاه‌های اجرایی استان به امضا رسید.

 در این جلسه، بر لزوم آمادگی تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان پیرامون هشدار سطح قرمز هواشناسی در هفته جاری و احتمال جاری شدن سیل در مناطق مختلف استان تاکید شد.

 همچنین در این جلسه، به تشریح ساختار و نقشه راه دبیرخانه شورای سیاست گذاری سلامت در حوادث و سوانح در سال ۱۴۰۱ پرداخته و مقرر شد برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ شورای سیاستگذاری سلامت استان برمبنای اهداف و راهبرد‌های نقشه راه ابلاغی وزارت بهداشت، تدوین و پیاده‌سازی شود.

شورای سیاست گذاری سلامت در حوادث و سوانح استان به ریاست دکتر مهدی احمدی نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان و با حضور روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عضو شورا در محل سالن جلسات مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

فت فتو کرمان کرمان




امضاءتفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۸ دستگاه اجرایی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? امضاءتفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۸ دستگاه اجرایی