امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان زرند در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید

همزمان با دهه امربه معروف ونهی از منکر ، همایش طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان زرند در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید. به گزارش فت فتواز کرمان: همزمان با دهه امربه معروف ونهی از منکر ، همایش طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکروگروههای تذکر لسانی شهرستان زرندبا حضورمسئولین کارگروههای ستاد […]

همزمان با دهه امربه معروف ونهی از منکر ، همایش طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان زرند در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید.

به گزارش فت فتواز کرمان: همزمان با دهه امربه معروف ونهی از منکر ، همایش طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکروگروههای تذکر لسانی شهرستان زرندبا حضورمسئولین کارگروههای ستاد امربه معروف ونهی از منکر سپاه زرند  در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار محمدقلیزاده مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه زرند با تسلیت شهادت امام حسین (علیه السلام ) و۷۲یارباوفای ایشان  در سخنانی با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت:دشمن امروز ماموریت خود را معطوف به اعتقادات ما کرده و هدف اصلی آن‌ها مقابله با اعتقادات اسلامی است وتمام توان خود را درفضای رسانه وفضای مجازی به کارگرفته ودر حال ترویج بی بندباری زنان ودختران ما در جامعه است ومتاسفانه در جامعه شاهد برخی ناهنجاری ها هستیم که می طلبد همه ما در راه ترویج امربه معروف ونهی از منکر تلاش کنیم .

وی، افزود: گاهی شاهد هستیم که با یک جمله ناقص باعث تاثیر نادرست امر به معروف و نهی از منکر می‌شویم. انجام این فریضه ماموریت سختی است و باید به جزئیات آن توجه شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه زرند ، تاکید کرد: تمام اقتدار و عزت امروز جوانان ایران اسلامی نتیجه تربیت مکتب حسینی  (علیه السلام ) و عاشورایی است. امر  به معروف و نهی از منکر نیز تنها مسیر موفقیت در برابر هجمه دشمن به اعتقاداتمان است.

 

سرهنگ قلیزاده، به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های مختلفی دارد که مهمترین آن امر به معروف مسئولین است. فلسفه امر به معروف و نهی از منکر احترام به فرهنگ جامعه و حقوق افراد است و امر به معروف و نهی منکر از سر دشمنی صورت نمی‌گیرد و این امر به واسطه علاقه فرد به انسان و هم نوع خود انجام می‌شود. باید این فریضه الهی به شیوه‌ای انجام شود که بر مخاطب تأثیرگذاری لازم را داشته باشد وهمه ما باید ظرفیت واکنش‌های نامناسب و ناخواسته را در امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه زرند در ادامه سخنان خود ، با اشاره به نابسامانی موجود در فضای مجازی، گفت: زنان ودختران ،کودکان و نوجوانان در فضای مجازی با یک کلیک به کثیف‌ترین خانه‌ها وصل می‌شوند اما کسی پیگیر نیست! تلاش برای رواج بی عفتی از سوی خارج و آزاد گذاشتن از سوی داخل باعث شده تا امروز شاهد گمراهی جوانان باشیم.

وی، آگاهی دادن به جوانان را نیاز اصلی در جامعه امروز دانست و بر لزوم بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی در راستای دستیابی به جامعه مطلوب و آرمانی تاکید کرد.

در ادامه این همایش سرگرد قاسمی پلیس پیشگیری دادگستری زرند با تسلیت شهادت امام حسین (علیه السلام ) تکاتی را در خصوص چگونگی امربه معروف ونهی از منکر وتذکر لسانی توسط گروههای مختلف بیان نمود .

خبرنگار:اکبرابراهیمی زرندی




امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان زرند در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان زرند در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزارگردید