امداد رسانی به ۴۰۰ نفر در مناطق سیلابی کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان گفت: روز گذشته به بیش از ۴۰۰ نفر درشش شهرستان استان امداد رسانی شد. به گزارش نذیر کرمان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی طی روز گذشته در این استان گفت: نیروهای امدادی این جمعیت به بیش از ۴۰۰ سیل‌زده در ۶ شهرستان […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان گفت: روز گذشته به بیش از ۴۰۰ نفر درشش شهرستان استان امداد رسانی شد.

به گزارش نذیر کرمان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی طی روز گذشته در این استان گفت: نیروهای امدادی این جمعیت به بیش از ۴۰۰ سیل‌زده در ۶ شهرستان طی ۱۳ ساعت گذشته خدمات امدادی ارائه کردند و تخلیه آب ۳۷ منزل مسکونی خسارت دیده نیز انجام شد.

 

 رضا فلاح افزود: نیروهای امدادی به سرعت در پی وقوع بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در بخش هایی از این استان، به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه سیلاب به شهرستان های زرند، کوهبنان، راور، بم، کرمان و راین خسارت هایی وارد کرد اظهار داشت: تاکنون ۱۰۰ خانوار دچار حادثه شده اند، ۶ خودرو گرفتار در سیل رهاسازی و همچنین ۱۵ نفر اسکان اضطراری داده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: نیروهای هلال احمر تاکنون ۲۵ روستای استان کرمان را ارزیابی و در مناطق سیل زده امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به روند امدادرسانی در این حوادث بیان کرد: ۶۷ نیروی امدادی در قالب ۱۹ تیم با ۱۹ دستگاه خودرو نجات، سبک و آمبولانس همچنان در مناطق حادثه دیده در حال امدادرسانی هستند و طی ۱۳ ساعت گذشته ۱۴ بسته غذایی، ۳۲ تخته پتو، ۳۰ باکس آب معدنی، ۶ عدد فانوس و والور در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

 




امداد رسانی به ۴۰۰ نفر در مناطق سیلابی کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? امداد رسانی به ۴۰۰ نفر در مناطق سیلابی کرمان