امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش از ۳۵۰۰ نفر/ سیلاب در ۱۰۶ شهر و روستا

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ششمین روز از عملیات امدادونجات به سیل زدگان گفت: بیش از سه هزار ۵۰۰ نفر در ۱۰۶ شهر و روستای متاثر از سیل در سراسر این استان امدادرسانی شدند. به گزارش روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان؛ رضا فلاح […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ششمین روز از عملیات امدادونجات به سیل زدگان گفت: بیش از سه هزار ۵۰۰ نفر در ۱۰۶ شهر و روستای متاثر از سیل در سراسر این استان امدادرسانی شدند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان؛ رضا فلاح افزود: طی وقوع پدیده مونسون در نقاط مختلف این استان از روز دوشنبه سوم مردادماه جاری تاکنون در ششمین روز از عملیات امدادونجات، نیروهای هلال احمر به سه هزار و ۵۳۸ متاثر از سیل امدادرسانی کردند. 

وی با اشاره به تخلیه آب ۲۱۵ منزل مسکونی در استان کرمان طی سیل اخیر اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر ۱۱۳ خودرو محاصره در سیل شهرستان های رفسنجان، سیرجان، شهربابک، راور، زرند و رودبارجنوب را رهاسازی کردند. 

۲۰ مفقودی سیل 

وی با اشاره به مفقودی ۲۰ نفر در سیل های اخیر در استان خاطرنشان کرد: هشت نفر از مفقودی‌ها توسط نیروهای هلال احمر پیدا شدند. 

فلاح با اشاره به مصدومیت پنج نفر در سیل اخیر کرمان تصریح کرد: ۸۵ نفر نیز توسط جمعیت هلال احمر این استان اسکان داده شدند.

این مقام مسئول گفت: ۷۵۱ بسته غذایی، یک هزار و ۱۲۹ کیلوگرم نایلون، ۷۸۸ تخته پتو، ۱۷ دستگاه چادر امدادی و همچنین سایر اقلام امدادی و غذایی در بین آسیب دیدگان از سیل در نقاط مختلف استان کرمان توزیع شده است.




امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش از ۳۵۰۰ نفر/ سیلاب در ۱۰۶ شهر و روستا

منبع: ایرنـا
? امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش از ۳۵۰۰ نفر/ سیلاب در ۱۰۶ شهر و روستا