امام جمعه کرمان: جوانان عوامل موفقیت شهید سلیمانی را بررسی کنند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین افتتاحیه طرح حامیم ۲ در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع)، اظهار داشت: جوانی بهترین شرایط و مهمترین مقطع زندگی انسان است که باید از این فرصت در مسیر بندگی خداوند استفاده […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین افتتاحیه طرح حامیم ۲ در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع)، اظهار داشت: جوانی بهترین شرایط و مهمترین مقطع زندگی انسان است که باید از این فرصت در مسیر بندگی خداوند استفاده کرد.

وی با بیان اینکه انسان در مابقی عمر خود کمتر این ظرفیت را دارد که پرانرژی فعالیت داشته باشد، گفت: دنیا به تعداد و کیفیت نیروی جوان خود افتخار می‌کند و اقتدار یک کشور به نیروی جوان تحصیلکرده آن بستگی دارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه جغرافیای یک کشور، یک اصل اقتدار است که امروزه در دنیا از این موقعیت به‌عنوان مولفه قدرت بهره‌گیری می‌شود، افزود: ارتباط حاکمیت با جمعیت از دیگر مولفه‌های قدرت کشورها است.

وی با بیان اینکه هر تحولی که قرار است اتفاق بیفتد بستگی به چند رکن دارد و یکی از ارکان مهم وجود نقشه راه است، ادامه داد: ابزار و هزینه‌های لازم نیز برای ایجاد تحول لازم است اما همه این رکن‌ها با وجود نیروی انسانی جوان، بانشاط، باسواد، با انگیزه و با برنامه اتفاق می‌افتد.

علیدادی سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی نمونه بارز یک انسان است که در مکتب اسلامی در کشور پرورش یافت و امروز یک شخصیت جهانی است که دنیا به او افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه جوانان باید عوامل موفقیت شهید سلیمانی را بررسی و پیگیری کنند، گفت: نگاه شهید سلیمانی جهانی بود و اگر جوان ما آینده‌نگری داشته باشد، قطعاً موفقیت‌های او نیز جهانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی در هر بخشی می‌تواند الگو‌ باشد، بیان کرد: آغاز تحول در حاج قاسم در دوران جوانی میسر شده است.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این آیین با تقدیر از برگزار کنندگان طرح دانشجویی حامیم در دانشگاه‌های استان کرمان اظهار داشت: این دوره یک فرصت برای معرفت‌افزایی است و بسیار ارزشمند بوده، چرا آینده کشور در اختیار جوانان و دانشجویان امروز است.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ شناختی که امروز آغاز کرده به‌دنبال تغییر هویت اسلامی ایرانی نسل جوان جامعه است، گفت: اگر ما اطلاعات دانشجویان را بالا ببریم، قطعاً دانشجو مقابل این توطئه دشمن می‌ایستد و از اطلاعات خود علیه این هجمه دشمن استفاده می‌کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تجربه پرسشگری دوران دانشجویی یک تجربه مهم است که باید به دوران بعدی تعمیم داده شود، افزود: ما اگر جوانان قوی و توانمند و ریسک‌پذیر داشته باشیم آینده موفقی داریم و این توانمندی لوازمی دارد که اولین آن داشتن اطلاعات کافی است.

انتهای پیام۵۱۱/




امام جمعه کرمان: جوانان عوامل موفقیت شهید سلیمانی را بررسی کنند

منبع: تسنــیم
? امام جمعه کرمان: جوانان عوامل موفقیت شهید سلیمانی را بررسی کنند