امام جمعه کرمان بر لزوم رعایت حرمت ماه رمضان تاکید کرد

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر لزوم نگهداری حرمت ماه مبارک رمضان و عدم روزه‌خواری در ملاءعام تاکید کرد و گفت: شئونات ماه مبارک رمضان رعایت شود. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ششم فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: به دولت به […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر لزوم نگهداری حرمت ماه مبارک رمضان و عدم روزه‌خواری در ملاءعام تاکید کرد و گفت: شئونات ماه مبارک رمضان رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ششم فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: به دولت به دلیل برگزاری انتخابات سالم، امن و بدون جانبداری از هیچ نماینده‌ای تبریک عرض می‌کنم.

وی بر لزوم نگهداری حرمت ماه مبارک رمضان و عدم روزه‌خواری در ملاءعام تاکید کرد و گفت: شئونات ماه مبارک رمضان رعایت شود و مراقبت لازم برای ایجاد نشدن بسترهای روزه‌خواری داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه از حجاب و عفاف سخن به میان آورد و تصریح کرد: رعایت آن توسط دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌هایی که با دولت کار می‌کنند، الزامی است و طبق قانون عمل کنید.

وی افزود: استان کرمان وابسته به شهدای ارزشمند مخصوصا حاج قاسم سلیمانی است، بنابراین رعایت عفاف و حجاب در این خطه باید به بهترین وجه انجام شود.

انتهای پیام




امام جمعه کرمان بر لزوم رعایت حرمت ماه رمضان تاکید کرد

منبع: ایـسنا
? امام جمعه کرمان بر لزوم رعایت حرمت ماه رمضان تاکید کرد