امام جمعه موقت کرمان: کشور را باید با کار و تولید اداره کرد نه با فروش نفت

امام جمعه موقت کرمان گفت: امیدواریم کشور بر مدار کار و تولید نه بر مدار فروش نفت اداره شود و یکی از ارکان فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سیاست های اقتصاد مقاومتی همین مسأله است.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلای امام علی […]


امام جمعه موقت کرمان گفت: امیدواریم کشور بر مدار کار و تولید نه بر مدار فروش نفت اداره شود و یکی از ارکان فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سیاست های اقتصاد مقاومتی همین مسأله است.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلای امام علی علیه‌السلام اظهار داشت: سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و همه نیروهای مسلح مایه عزت و شرافت این ملت و اسلام هستند.

وی گفت: سپاه یکی از فروعات و شاخه‌های شجره طیبه انقلاب اسلامی است که میوه‌های مبارکی برای ملت ایران از شروع تا کنون داشته است.

حجت‌الاسلام علیمرادی با اشاره به اینکه ماموریت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است و به فضل خداوند تا کنون در این ماموریت سرافراز بوده، عنوان کرد: سند سرفرازی سپاه این است که امام راحل فرمود «اگر سپاه نبود کشور هم نبود و من از سپاه راضی هستم و نظر هم بر نمی‌گردد».

 امام جمعه موقت کرمان ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر گفت: این روز برای تکریم و بزرگداشت کار و کارگر در نظر گرفته شده است، اما حقیقت این است که، هر روز، هر ماه و همیشه روز کارگر است.

وی افزود: امیدواریم کشور بر مدار کار و تولید نه بر مدار فروش نفت اداره شود و یکی از ارکان فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همین مسأله است.

 وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم بیان داشت: افضل همه نعمت‌هایی خداوند به بشر داده است، عقل است.

حجت‌الاسلام علیمرادی تاکید کرد: انبیاء الهی اولین افرادی هستند که ماموریتشان پرورش عقل است  و آنها معلمان کتاب و حکمت برای بشریت هستند.

 وی افزود: معلمان ما شأنی از شئون معلمی انبیاء را دارند. همان‌طور که انبیاء مامورند گنجینه‌های عقل بشر را پرورش دهند و قدرت تفکر او را تقویت کنند و قدرت تشخیص خیر و شر انسان را به او یاد دهند، معلمان ما چنین شان و جایگاهی دارند.

حجت‌الاسلام علیمرادی ادامه داد: شهید استاد مطهری کسی بود که شأن معلم کتاب و حکمت را به شایستگی داشت و این شهید بزرگوار الگوی معلمان و اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





امام جمعه موقت کرمان: کشور را باید با کار و تولید اداره کرد نه با فروش نفت

منبع: فــارس
? امام جمعه موقت کرمان: کشور را باید با کار و تولید اداره کرد نه با فروش نفت