امام جمعه ریگان: روشنگری عمارگونه و بدون تعصبات جناحی باشد

کرمان – فت فتو – امام جمعه ریگان گفت: روشنگری به دور از هیاهو و غرض ورزی و با بصیرت افزایی عمارگونه و بدون تعصبات جناحی باشد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه ریگان ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) افزود: روشنگری آگاه سازی بدون ایجاد فتنه، فساد و دعوا مستدل […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه ریگان گفت: روشنگری به دور از هیاهو و غرض ورزی و با بصیرت افزایی عمارگونه و بدون تعصبات جناحی باشد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه ریگان ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) افزود: روشنگری آگاه سازی بدون ایجاد فتنه، فساد و دعوا مستدل و بهنگام باشد.

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “دشمن قادر به وارد کردن ضربه اساسی به نظام اسلامی نیست، می خواهد دلها را تسخیر کند و ذهن ها را تغییر دهد” اشاره کرد.

وی اظهار داشت: سعی و تلاش علما، فضلا و روحانیون  ریگان بر ترویج فرهنگ امام رضایی در این شهرستان است.

 امام جمعه ریگان ابراز کرد: خادمیاران رضویی در شهرستان ریگان تلاش زیادی را در راستای خدمت به محرومین انجام می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه طی هفته های جاری تمام کارهایی که در این شهرستان انجام می شود به نیت امام رضا (ع) انجام شود افزود: برنامه های صلح و سازش و دوستی ها در شوراهای حل اختلاف با نیت امام رضا راه اندازی شود.

امام جمعه ریگان بیان داشت: ترویج فرهنگ وقف و نذری برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بویژه ولی نعمتمان امام رضا (ع) وظیفه همگانی است.

وی عنوان کرد: خادمیاران رضویی در ریگان با گمنامی به مردم این شهرستان خدمت رسانی می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه ریگان افزود: بی شک هر زمان خودمان و مالمان را وقف امام رضا (ع) کنیم مورد لطف و عنایت این  امام همام قرار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان به تبین وروشنگری اشاره و تصریح کرد: پرداختن به روشنگری در واقع نوعی جهاد است.

حجت الاسلام رضازاده بیان داشت: جهاد فقط شمشیر دست گرفتن و جنگ کردن در میدان نیست لذا جهاد شامل جهاد فکری، عملی تبیینی، تبلیغی و جهاد مالی است.




امام جمعه ریگان: روشنگری عمارگونه و بدون تعصبات جناحی باشد

منبع:ایرنـا
? امام جمعه ریگان: روشنگری عمارگونه و بدون تعصبات جناحی باشد