الهامی: چیزی جز عذرخواهی و شرمندگی برای ما نمانده است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید مقابل هواداران و رسانه‌ها احساس شرمندگی می‌کند. به گزارش نذیر کرمان، ساکت الهامی پس از شکست ۲ بر صفر مس رفسنجان مقابل نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهارکرد: این برد را به مجموعه نفت و ویسی و بازیکنان‌شان تبریک می‌گویم. به گروه داوری هم […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید مقابل هواداران و رسانه‌ها احساس شرمندگی می‌کند.

به گزارش نذیر کرمان، ساکت الهامی پس از شکست ۲ بر صفر مس رفسنجان مقابل نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهارکرد: این برد را به مجموعه نفت و ویسی و بازیکنان‌شان تبریک می‌گویم. به گروه داوری هم خسته نباشید می‌گویم که بی‌نقص بودند. در مورد بازی حرفی نمانده است که بخواهم بگویم. هر راهی را برای گلزنی امتحان کردیم، صاحب موقعیت شدیم اما نشد و خیلی فرصت از دست دادیم. نمی‌دانم دلیلش چه بود. شرایطی که فکر می‌کردم برایمان رقم بخورد، نخورد. نتیجه‌ای که برایمان ماند جز شرمندگی مقابل رسانه‌ها و هواداران نبود. جز معذرت‌خواهی چیزی برایمان نمانده است.

او درباره تعویض‌های تیمش و بی‌نتیجه بودن آنها، گفت: ما قبل از گل چند موقعیت داشتیم. نیمه اول توقعی که داشتیم برآورده نشد و حتی نیمه دوم بهتر از نیمه دوم بودیم. نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. جاهایی کاری نمی‌شود کرد. نمی‌دانم دلیلش چیست اما فوتبالی که مدنظرمان بود انجام دادیم و نمی‌توانم ایرادی به بازیکنانم بگیرم. من مقصرم و احساس شرمندگی می‌کنم. وقتی تیم می‌بازد هم تعویض، هم کار و همه چیز بد است و سردسته آنها من هستم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه ویسی گفته است نفت شانس آورد که گل نخورد و شما عملکرد شهباززاده را چطور می‌بینید و آیا به دردتان خورده است یا خیر، گفت: اسم شخص خاصی را نباید بیاوریم. سجاد بعد از مدت‌ها بازی کرد و مثل بقیه بازی کرد. بقیه همین شرایط را داشتند. فکر نمی‌کنم سجاد از بقیه بچه‌ها بدتر بود. اینکه نتوانستیم به گل برسیم و در ضربات آخر مشکل داشتیم را قبول دارم. اگر توپ‌های آخرمان وارد دروازه می‌شد، نتیجه فراتر از اینها بود. فکر نمی‌کنم آن قدر موقعیت گیرمان بیاید و نتوانستیم استفاده کنیم. اما برای نیم فصل همه تیم‌ها خودشان را تقویت می‌کنند و ما هم همینطور. لیست ما پر است، اما قطعاً تیم را تقویت می‌کنیم. شرایط به گونه‌ای است که گفتم باخت را قبول کنم اما در نیم‌فصل من هم باید اعاده حیثیت بکنم. وقتی تیمی این همه موقعیت دارد باید توپ‌های ما گل شود اما مقصر را شخص خاصی نمی‌بینم.  

اگر به نشست خبری نمی‌آمدم، نامرد بودم

وی ادامه داد: من مسئول فنی تیم هستم و در همه باخت‌ها در نشست ها حاضر شدم و الان هم مقصرم. از هواداران و تمام بازیکنان هم عذرخواهی می‌کنم، شاید باید یک راه دیگری را هم انتخاب می‌کردیم و نکردیم. حرفی جز شرمندگی ندارم. اگر الان به نشست نمی‌آمدم، آدم نامردی بودم. امروز تیمم نبرد، اما فوتبالی که می خواستیم بازی کردیم، منتهی نتیجه به سود ما نشد. کیفیت فوتبالی ما بد نبود. این چیزی از ارزش‌های نفت کم نمی‌کند و ما هم باید دوباره شروع کنیم. حالا باید از سپاهان و پرسپولیس امتیاز بگیریم. امیدوارم بچه‌ها این شرایط را درک کنند و باز هم از مردم رفسنجان معذرت می‌خواهم.

باید امتیازات را از دهن شیر بیرون بیاوریم

الهامی در مورد اینکه شرایط مس را در بازی‌های باقی‌مانده تا انتهای فصل چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: امروز چیزی که بود شرایط بر وفق مراد ما نبود اما در ادامه راه باید حواس جمع جلو برویم که به مشکل نخوریم. می‌دانم مسیر سختی داریم و این مسیر سخت را خودمان برای خودمان به وجود آوردیم. نباید اینجوری می‌شد. بازی‌هایی که باید امتیاز می‌گرفتیم را نگرفتیم. حالا باید امتیازات را از دهان شیر بیرون بکشیم. اشتباهاتی که خودمان کردیم باید برویم جای دیگر جبران کنیم که کار خیلی سخت است.

انتهای پیام




الهامی: چیزی جز عذرخواهی و شرمندگی برای ما نمانده است

منبع: ایـسنا
? الهامی: چیزی جز عذرخواهی و شرمندگی برای ما نمانده است