افزایش سبد محصولات تولیدی و همکاری با سایر شرکت‌های گروه صنعتی پویان از برنامه‌های آتی ماست

مدیرعامل شرکت نانوساختار شکوفا صنعت بنیان در رابطه با مسائل مختلفی لب به سخن گشود. به گزارش نذیر کرمان؛ احمد شبانی مدیرعامل شرکت نانوساختار شکوفا صنعت بنیان یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان، در رابطه با فعالیت این شرکت گفت: شرکت نانو ساختار با هدف تولید آند سربی با تکنولوژی انحصار نانو کامپوزیت (BnCLA) […]

مدیرعامل شرکت نانوساختار شکوفا صنعت بنیان در رابطه با مسائل مختلفی لب به سخن گشود.

به گزارش نذیر کرمان؛ احمد شبانی مدیرعامل شرکت نانوساختار شکوفا صنعت بنیان یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان، در رابطه با فعالیت این شرکت گفت: شرکت نانو ساختار با هدف تولید آند سربی با تکنولوژی انحصار نانو کامپوزیت (BnCLA) تاسیس و راه‌اندازی شد. فعالیت‌های کنونی شرکت ساخت آند سربی ریخته گری-نوردی، آند سربی نانو کاکپوزیتی، ساخت بلانک استنلس استیل، بلنک تیتانیوم و دیوارپوشهای ضد اشعه سربی با تکنولوژی نانو کامپوزیت است. همچنین این شرکت خدماتی در زمینه اصلاح انواع بلانک صنایع کشور و عارضه‌یابی قطعات صنعتی و مشاوره در خصوص راه‌اندازی خطوط تولید مقاطع مسی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نانوساختار در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی حضور این شرکت در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی چه بوده است؟ گفت: معرفی محصولات جدید به بازار، شناخت ظرفیت‌های جدید بازار و برقراری ارتباط و تعامل با سایر شرکت‌ها دلیل اصلی حضورمان در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی بود. خوشبختانه این نمایشگاه در مجموع برای ما مفید بود.

شبانی در رابطه با دستاوردهای این شرکت از نمایشگاه عنوان کرد: اثبات توانمندی و توسعه پایدار شرکت با توجه به حضور تمام عیار در دو نمایشگاه پیاپی به مشتریان، یکی از دستاوردهای قابل توجه ما از این نمایشگاه بود. همچنین می‌توان از مذاکرات متعدد جهت همکاری با شرکت‌های جدید به عنوان دیگر دستاورد ما نام برد که خدا را شاکرم تا حد زیادی به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های آتی این شرکت، افرود: برنامه شرکت برای آینده، افزایش سبد محصولات تولیدی با توجه به تخصص مجموعه و نیاز بازار و همچنین همکاری و هم‌افزایی با دیگر شرکت‌های گروه صنعتی پویان خواهد بود که امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است، به این مهم دست پیدا کنیم.

شبانی در پایان با اشاره به تحریم‌های موجود و شرایط نابسامان اقتصادی گفت: با توجه به تحریم‌های شدید موجود و نابسامانی بازار علی‌الخصوص برای شرکت‌های تولیدی و عدم ثبات بازار ازر، ادامه بقا برای فعایت تولیدی به شدت نگران کننده شده است که امیدوارم با حمایت‌های بی‌دریغ سرمایه‌گذار این شرکت و تلاش مضاعف بدنه اجرایی به سربلندی از این تنگناها عبور نماییم.




افزایش سبد محصولات تولیدی و همکاری با سایر شرکت‌های گروه صنعتی پویان از برنامه‌های آتی ماست

منبع:یـزدان کـرمان
? افزایش سبد محصولات تولیدی و همکاری با سایر شرکت‌های گروه صنعتی پویان از برنامه‌های آتی ماست