افزایش ارتقا و احداث سایت‌های جدید تلفن همراه در روستاهای استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از افزایش ارتقا و احداث سایت‌های جدید در روستاهای این استان پهناور خبر داد. حسین ساجدی امروز ۱۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: با حمایت وزارت ارتباطات و تلاش همکاران در استان شاهد کم شدن شکاف ارتباطی و برقراری عدالت در مناطق محروم هستیم که هدف […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از افزایش ارتقا و احداث سایت‌های جدید در روستاهای این استان پهناور خبر داد.

حسین ساجدی امروز ۱۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: با حمایت وزارت ارتباطات و تلاش همکاران در استان شاهد کم شدن شکاف ارتباطی و برقراری عدالت در مناطق محروم هستیم که هدف از شبکه ملی اطلاعات داشتن شبکه با کیفیت‌تر، امن‌تر و ارزان‌تر است.

 او در همین راستا از راه‌اندازی یک سایت جدید ایرانسل در روستاهای شهرستان سیرجان خبر داد و بیان کرد: با احداث این سایت به نسل دوم، سوم و چهارم، در سه روستای چناران، ده بالا و صلوییه بخش بلورد با مجموع ۱۴۲ خانوار و ۴۷۱ نفر جمعیت با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت طرح توسعه(uso) به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان میزان اعتبار برای ارتقاء سایت همراه اول به اینترنت پرسرعت ۴G را ۳۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: روستای گجگین بخش مرکزی شهرستان کرمان با ۵۵ خانوار و۱۵۲ نفر جمعیت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت سیار متصل شده است.

 او در ادامه از احداث سایت جدید ایرانسل در روستاهای شهرستان بم خبرداد و بیان کرد: با احداث این سایت سه روستای دک، اغنچه و پرمنوییه در شهرستان بم با ۳۴۳ خانوار و ۱۰۴۵ نفر جمعیت با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

 نماینده ارشد وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در استان از تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی در استان عنوان کرد: با راه‌اندازی‌های اخیر شاخص دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت در استان به ۸۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام




افزایش ارتقا و احداث سایت‌های جدید تلفن همراه در روستاهای استان کرمان

منبع: ایـسنا
? افزایش ارتقا و احداث سایت‌های جدید تلفن همراه در روستاهای استان کرمان