افتتاح ۱۳۴ طرح کشاورزی در جنوب کرمان به‌مناسبت دهه فجر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از افتتاح ۱۳۴ طرح کشاورزی در دهه مبارک فجر در جنوب استان کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، احمد احمدپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر و لزوم تبیین عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه […]


رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از افتتاح ۱۳۴ طرح کشاورزی در دهه مبارک فجر در جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، احمد احمدپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر و لزوم تبیین عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۱۳۴ طرح کشاورزی در منطقه حاصلخیز جنوب کرمان با اعتبار بالغ بر ۵ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان با بیان پتانسیل‌های کشاورزی جنوب استان در تولید محصولات خارج از فصل توسط کشاورزان این منطقه، خاطر نشان کرد: تعداد ۱۳۴ طرح کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۵ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال در جنوب استان کرمان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

 وی افزود: این پروژه‌ها شامل زیر بخش‌های شرکت شهرک‌های کشاورزی، آب و خاک، امور عشایر، باغبانی و گلخانه، دام، دامپزشکی، صنایع کشاورزی و منابع طبیعی است که با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها تعداد یک‌هزار و ۲۳۱ نفر مستقیم و یک‌هزار و ۴۲۳ نفر غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

پایان پیام / ۸۰۰۶۷ / ش





افتتاح ۱۳۴ طرح کشاورزی در جنوب کرمان به‌مناسبت دهه فجر

منبع: فــارس
? افتتاح ۱۳۴ طرح کشاورزی در جنوب کرمان به‌مناسبت دهه فجر